خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

سد حوضیان الیگودرز در سه ماهه اول سال ۹۴به بهره‎برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۵۹

سد حوضیان یکی از پروژه‎های الیگودرز است که امسال برای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و پیش‎بینی می‎شود در سه ماه اول سال آینده به بهره‎برداری برسد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: سد حوضیان یکی از پروژه‎های الیگودرزاست که امسال برای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و پیش‎بینی می‎شود در سه ماه اول سال آینده به بهره‎برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نماینده مردم الیگودرز در مجلس از اختصاص ۸ میلیارد تومان برای چهاربانده کردن جاده الیگودرز اصفهان خبر داد.

محمدتقی توکلی، با اشاره به مهمترین پروژه‎های در دست اقدام شهرستان الیگودرز افزود: یکی از این پروژه‎ها بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی الیگودرز است که عملیات ساختمانی آن با ۳۴ میلیارد تومان به پایان رسیده و به دنبال تجهیز آن هستیم.

وی ادامه داد: سد حوضیان یکی دیگر از پروژه‎های این شهرستان است که امسال برای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و پیش‎بینی می‎شود در سه ماه اول سال آینده به بهره‎برداری برسد.

توکلی با اشاره به اینکه شبکه سد خان‎آباد نیز از دیگر پروژه‎های این شهرستان است که باید تکمیل و به بهره‎برداری برسد، اظهار کرد: همچنین طرح چهاربانده کردن جاده الیگودرز – اصفهان به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است؛ طول این مسیر ۱۰ کیلومتر با یک پل روگذر به منظور ایجاد تقاطع غیرهمسطح است و برای چهاربانده کردن جاده الیگودرز اصفهان و مسیر ۱۰ کیلومتری فوق ۸ میلیارد تومان درنظر گرفته شده، پیمانش بسته و در حال انجام است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: عملیات خاکی و زیرسازی جاده الیگودرز خمین انجام نشده و منتظر آسفالت آن هستیم که پیش بینی می شود تا پایان امسال این مهم به انجام برسد.

وی با بیان اینکه فاز اول راه‎آهن ازنا تا الیگودرز به طول ۳۰ کیلومتر نیز در حال انجام است، افزود: جاده الیگودرز – شول‎آباد از دیگر پروژه‎های این شهرستان است که بعد از ۵۶ سال این جاده آسفالت می‎شود و متأسفانه به خاطر عدم وجود جاده این منطقه هیچ پیشرفتی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز