خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد:

یکی از مطالبات مردم به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۲۴

دولت مصوب کرده است که طرح‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، برای بهره‌برداری در سال ۹۳ در اولویت قرار گیرد.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام است، گفت: دولت مصوب کرده است که طرح‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، برای بهره‌برداری در سال ۹۳ در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، حبیب‎الله خجسته‌‏پور در جمع مدیران در خرم‌آباد اظهار داشت: از سازمان جهاد کشاورزی شهرستان انتظار می‌رود، هر چه سریع‌تر جهت برق‌دار کردن ۴۸ حلقه چاه شهرستان با شرکت توزیع برق شهرستان هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد تا طبق قانون، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نسبت به تامین اعتبار این امور اقدام کند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: جهاد کشاورزی هر چه سریع‌تر جهت برق‌دار کردن ۴۸ حلقه چاه کشاورزی خرم‌آباد با شرکت توزیع برق شهرستان هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد.

خجسته‌پور گفت: مطابق آماری که ما در دست داریم، مدارس مازاد زیادی در مناطق روستایی شهرستان وجود دارد که از‌ آموزش پرورش انتظار داریم، هر چه سریع‌تر این فضا‌ها را در جهت تحقق بند «ن» تبصره سه قانون بودجه ۹۳ در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهد تا در جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در روستا‌ها از آن‌ها استفاده کند.

وی به همین منظور خواستار تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیران آموزش و پرورش استان و نواحی یک و دو خرم‌آباد، بخشداران شهرستان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان برای رسیدگی به این قانون شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مواد قانونی که در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرد، مصوب مجلس هستند و ما ملزم به اجرای آن‌ها هستیم، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست که در برابر اجرای این قوانین به جانبداری از منافع سازمانی خود نپردازند و شرایط را برای اجرای هر چه سریع‌تر این قوانین فراهم کنند.

وی در ادامه یادآور شد: اگر ما نسبت به اجرای این بند‌ها کوتاهی کنیم، هیچ بعید نیست که در بودجه سال ۹۴ هم تکرار شود و این باعثجمع شدن کارهایی می‌شود که آن‌ها را به سرانجام نرسانده‌ایم.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام است، گفت: دولت مصوب کرده است که طرح‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را برای بهره‌برداری در سال ۹۳ در اولویت قرار گیرد، اما برای آن پروژه‌هایی که زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، قانون بودجه ۹۳ به تعیین تکلیف پرداخته است و از دستگاه‌های اجرایی خواسته است، این پروژه‌ها را به صورت فروش یا اجاره ۱۰ ساله به بخش خصوصی یا شرکت‌های تعاونی واگذار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز