خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد؛

مشکلات خرم‌آباد ریشه در عدم توسعه فرهنگی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۲۶

همه ابعاد توسعه در گرو توسعه فرهنگی است و باید همه نگرش‌ها و انگیزش‌ها و… مورد کار علمی و عملی قرار گیرد‌.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تمام مشکلات شهر خرم آباد، ریشه در عدم توسعه فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آبا، علی جهان‌آرا گفت‌: همه ابعاد توسعه در گرو توسعه فرهنگی است و باید همه نگرش‌ها و انگیزش‌ها و… مورد کار علمی و عملی قرار گیرد‌.

وی با اشا‌ره به ظرفیت دانشگاه‌ها در توسعه فرهنگی و توسعه شهری اظهار کرد: NGO‌ها ظرفیت خاصی برای توسعه هستند و باید مورد استفاده قرار گیرند.

جهان‌آرا ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد، روند خوبی را در شهر ما طی کرده‌اند و خودشان را خوب نشان داده‌اند و این ما هستیم که باید از این فرصت و استعداد در مسیر مطلوب خود در جهت توسعه استفاده کنیم.

هر کس به دنبال وحدت است، دلسوز واقعی است

شهردار مرکز استان گفت‌: لرستان یک گنج زیر خاکستر است؛ هنر می‌خواهد که این خاکستر را بشکافند و این گنج را نمایان کنند و این هنر در گرو وحدت است، لذا هر کس به دنبال وحدت است دلسوز واقعی است‌.

محمد مهرابی در بازدید از دفتر روز‌نامه صدای ملت خاطر‌نشان کرد: شهرداری و شورای شهر به تشکیل اتاق فکر‌، استفاده از نخبگان و افکار و ایده‌های همه اقشار اعتقاد دارد‌.

وی افزود: علی‌رغم تنگناهای مالی‌، تلاش کرده‌ایم که پروژه‌هایی را در شهر عملیاتی کنیم که ۳۰ سال دیگر حسرت کوتاهی کردن در مورد آن را نخوریم‌.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر شهرداری و شورا شهر با هم متحد شوند نیاز به کمک‌های دولتی ندارند، تصریح کرد: شهرداری دست همه عزیزانی را که فکر یا ایده‌ای در جهت پیشرفت و توسعه دارند به گرمی می‌فشارد و ما از همه توان خود به منظور تحقق ایده‌های جدید جهت خدمت به مردم استفاده می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز