خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد به ۸سئوال اعضایی شورای شهر پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۷۱

عضو شورای اسلامی شهر خرم آبادگفت: شهردار خرم آباد به ۸سئوال اعضایی شورای شهر پاسخ داد.

جلسه اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در سالن جلسات شورا با حضور هر ۱۳ عضو آن برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عضو شورای شهر خرم آباد پس از پایان این جلسه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحثو بررسی در خصوص دو موضوع‌، نامه‌های مردمی و همچنین پاسخ‌گویی شهردار خرم‌آباد به سؤالات تعدادی از اعضا شورا، موضوعات اصلی جلسه‌ی امروز بود.

جافر وفایی عضو شورای شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: برخی از اعضایی شورای شهر خرم آباد سئوال های در ارتباط با عملکرد شهرداری خرم آباد را از شهردار داشته که شهردار خرم آباد نیز با پاسخگویی به سئوال کنندگان نسبت به عملکرد خود وشهرداری خرم آباد دفاع کرد.

وی افزود: همه ما وشهردار خرم آباد دغدغه رفع مشکلات وتوسعه شهر خرم آباد را داریم وبه شدت در برابر سیاسی کاری واعمال نفوذ مسئولان ونمایندگان در دخالت غیر کارشناسانه در مدیریت شهری خرم آباد جلوگیری می کنیم.

وفایی افزود: شهردار خرم آباد با قدرت به کار خود ادامه می دهد وشورای شهر از برنامه های شهردار حمایت خواهد کرد.

وفایی خاطرنشان ساخت‌: در این جلسه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در خصوص نامه‌های مردمی به بحثو بررسی پرداختیم و پس از آن شهردار در حالی که قبلاً سؤالات مد نظر برخی از اعضای شورا به وی داده شده بود، در جمع اعضای شورا حضور یافت که به مدت یک ساعت پاسخ‌های خود را بیان کرد.

رئیس شورای شهر خرم آباد نیز در جمع خبرنگاران گفت:، خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر به خصوص آن دسته از اعضا که سوال‌هایی را از شهردار داشته‌اند گفتم که با استناد به ماده ۷۳ قانون شوراها طی نامه‌ای مکتوب نظر خود را مبنی بر اقناع یا طرح استیضاح شهردار اعلام نمایید‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز