خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان:

دستگیری پیمانکار جاعل در دورود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۱۷

با دستگیری یک پیمانکارجاعل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان لرستان ۳۰۰ میلیون ریال کلاه‌برداری با جعل اسناد در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

با دستگیری یک پیمانکارجاعل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان لرستان ۳۰۰ میلیون ریال کلاه‌برداری با جعل اسناد در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده جعل اسناد مربوط به قرداد کاری در خصوص راه‌اندازی سیستم پمپاژ آب شهرستان دورود‌، به اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی لرستان مبنی بر این که جهاد کشاورزی در جهت آبیاری تحت فشار در یکی از روستاهای آن شهرستان با پیمانکاری قرار‌داد کاری به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اخذ کرده است‌.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند افزود‌: پیمانکار قبل از این که کار به پایان برسیده به ظرافت خاصی اقدام به جعل امضاء مدیر جهاد کشاورزی و بازرسان این اداره جهت دریافت مبلغ قرار‌داد نموده است‌.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت‌: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات گسترده فرد جاعل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

تریلی اویکو با بیش از ۴۰ میلیون ریال خلافی

یک دستگاه تریلی اویکو با ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خلافی در لرستان توسط ماموران پلیس راهور استان توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرپرست پلیس راهور لرستان در این باره اظهار کرد‌: در اجرای طرح توقیف خودروهای متخلف یک دستگاه تریلی اویکو در استان با ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال متوقف شد.

سرهنگ منوچهر مرادی با اشاره به این که اویکو به پارکینگ منتقل و با بررسی به عمل آمده مشخص شد دارای ۸۱ فقره تخلف رانندگی می‌باشد‌، گفت‌: تخلفات صورت گرفته توسط راننده این خودرو شامل‌، عدم استفاده از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و نداشتن بارنامه بوده است.

سرپرست پلیس راهور استان با بیان این که خودروهایی که مبلغ خلافی آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد توسط ماموران این پلیس توقیف می‌شوند افزود: با بررسی‌های به عمل آمده ۵۴۲ دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال در استان هستند که به مالکان آنان از طریق پیامک ابلاغ شده است جهت پرداخت خلافی خود اقدام کنند.

افزایش ۴۲ درصدی کشفیات سرقت در دورود

فرمانده انتظامی دورود از افزایش ۴۲ درصدی کشفیات سرقت در ۴ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هدایت‌الله حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: در طول ۴ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش کشف سرقت و کاهش چشمگیر وقوع جرم را داشته‌ایم که این عملکرد رو به جلو با انجام طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفته در شهرستان دورود بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۳۲۹ نفر متهم دستگیر که از این تعداد ۱۲۴ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده‌اند.

حسنوند افزود‌: در راستای ۷۲۰ معتاد پر خطر از سطح شهر دورود جمع‌آوری و جهت بازپروری به مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند و این آمار در مقایسه با سال قبل افزایش ۲۴ درصدی را در پی داشته است.

نقشه زندانی ناکام ماند

متهم زندانی که قصد داشت با ورود به زندان مقادیری مواد مخدر در اختیار زندانیان قرار دهد با هوشیاری پلیس شهرستان سلسله لرستان نقشه وی لوح رفت.

متهم زندانی به هویت معلوم در راه بازگشت به زندان قصد بردن مقادیری انواع مواد مخدر به زندان مرکزی خرم‌آباد را دارد که با هوشیاری عوامل کلانتری ۱۱ سلسله دست وی رو شد.

شایان ذکر است در بازرسی بدنی از وی مقادیرزیادی مواد مخدر از نوع هروئین و شیره تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل البسه‌های خود جاسازی کرده بود کشف و ضبط شد.

دستگیری سارق آهن‌آلات در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان از دستگیری یک سارق و کشف یک تن آهن‌آلات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خدارحم ذلقی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروندان و اعلام این که کارگاه جوشکاری وی مورد دستبرد قرار گرفته و یک تن آهن‌آلات‌، یک عدد باطری خودرو و مقادیری ابزار‌آلات از این کارگاه سرقت شده است‌، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ الیگورز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده سارق را در شهر الیگودرز شناسایی و با متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید وی را دستگیر کردند.

ذلقی اظهار داشت‌: متهم در بازجویی به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده و امول مسروقه از وی کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز