خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛

حضور ورزشکاران در مسابقات ملی می‌تواند معرف ظرفیت‌های لرستان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۵۶

استان لرستان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه است که با شناسایی و احیاء آن‌ها می‌توان قهرمانان ملی زیادی را تحویل داد.

آشتاب گفت: استان لرستان سرشار از استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است که با شناسایی و احیاء آن‌ها می‌توان قهرمانان ملی زیادی را تحویل داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مرحله دوم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال جام کارگران کشور روزهای ۲۳تا ۲۶آذر ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این مرحله تیم کارگران لرستان با صعود از دور اول مسابقات موفق به حضور در رقابت‌های نهایی شد. در دور مقدماتی این مسابقات که با حضور چهار تیم خوب و قدرتمند کارگران تهران – قزوین – زنجان ولرستان برگزار شد، تیم کارگران لرستان با ارائه بازی‌های خوب و با پیروزی بر حریفان به همراه تیم کارگران تهران به مرحله دوم این مسابقات راه یافت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در تمرینات تیم کارگران لرستان پیش از عزیمت به مسابقات لیگ بر‌تر در مشهدمقدس پای صحبت‌های مربیان و بازیکنان تیم نشست تا موانع موجود بر راه اعزام تیم در حد امکان را برطرف کند.

علی آشتاب، امروز به خبرنگار ایلنا گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امر به ورزش عبادت است. به همین دلیل بحثحمایت از تیم‌های ورزشی کارگری از برنامه‌های اصلی این اداره است و تاکنون علیرغم محدود بودن منابع مالی، در حد امکان حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف کارگری استان و همچنین تیم فوتبال کارگران لرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

آشتاب با بیان اینکه باید از حداقل امکانات، حداکثر استفاده را داشته باشیم، افزود: ورزشکاران این تیم باید توجه داشته باشند که فقط نماینده ورزشی استان نیستند و سفیران فرهنگی استان لرستان هستند. لرستان آنجور که باید به کشور معرفی نشده است و بسیاری از پتانسیل‌های این استان ناشناخته هستند، این قبیل مراودات که هم جنبه ورزشی و هم جنبه فرهنگی داردمی تواند الگوی خوبی برای معرفی لرستان به تمام کشور باشد، به همین جهت باید ‌‌‌نهایت تلاش خود را انجام دهید که در ابعاد مختلف نماینده شایسته‌ای برای لرستان باشید.

علی آشتاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان لرستان سرشار از استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است که با شناسایی و احیاء آن‌ها می‌توان قهرمانان ملی زیادی را تحویل داد.

وی بیان کرد: شما باید نماد و معرف خوبی برای استان باشید و شک نکنید می‌توانید بازاریاب‌های خوبی برای لرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی فرهنگی و گردشگری باشید.

مجیدفلاح، سرمربی تیم کارگران لرستان، هم در این زمینه گفت: باید از زحمات و پیگیری‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای سروسامان دادن به تیم و برداشتن برخی موانع و مشکلات برسر راه تیم تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم همه مدیران اینگونه به ورزش و ورزشکاران رسیدگی کنند تا ظرفیت‌های این استان برای عرصه‌های ملی فعال شوند. حضور مسئولان در کنار تیم‌های ورزشی حتی اگر در حد حضور فیزیکی باشد مایه دلگرمی ورزشکاران می‌شود و احساس می‌کنند کار و زحمتشان دیده می‌شود

این مربی ورزشی افزود: خوشبختانه زمین تمرین مساعد و خوبی را مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در اختیار تیم قرار داده‌اند و یرای هزینه‌های رفت و برگشت اعزام تیم به مسابقات نهایی در مشهد مقدس هم سنگ تمام گذاشته ومتقبل شده‌اند که امیدواریم با ارائه مسابقات خوب وکسب عنوان شایسته، زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز