خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با خانواده یک شهید دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۷۱

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد به همراه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد با خانواده شهید تیربازاری دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد به‌همراه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد با خانواده شهدا ء دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عصیر روز گذشته سرهنگ حسین نجفی بهمراه حجت الاسلام یدالله گوهری با خانواده شهید والامقام محمد تیر بازاری دیدار و خانواده شهدا را وارثان اصلی انقلاب اسلامی ایران دانستند.

در ادامه این دیدارصمیمی، نجفی با بیان فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: شما خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستید افزود راه شهیدان همواره راه انبیاء و اولیاالله است و خط سرخ شهادت نشات گرفته از خط سرخ حسینی(ع) است

نجفی در ادامه اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا، صاحبان اصلی این انقلاب هستند و امنیت و ثبات کنونی میهن اسلامی ما ایران مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا است و شهادت مرگی است، انتخاب شده، مرگی است که انسان به سوی آن می‌رود نه اینکه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد.

در ادامه این دیدار، گوهری با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت فرمودند: هیچ قطره‌ای در پیشگاه خداوند محبوب‌تر از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود نیست و همچنین فرمودند: سه گروهند که در قیامت شفاعتشان پذیرفته می‌شود انبیاء، علما و شهدا، و باید توجه داشت که شهادت مقام هر کسی که کشته می‌شود نیست، بلکه کسی شهید است که ایمان به خداوند داشته باشد.

گوهری اظهار داشت: شهدا انسان‌هایی برجسته و بیدار هستند و آن‌ها پیروز واقعی این دنیا و آن دنیا هستند و در نزد خداوند متعال سعادتمند و فاتح و دارای مقام بلند و شاهد بر دیگر امت‌ها هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد از برگزاری جلسه اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از منظر دین با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد خبر داد.

حجت الاسلام یدالله گوهری در تشریح این خبر افزود: صبح امروز جلسه توجیهی با حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد در محل حسینیه شهید مطهری انتظامی برگزار گردیدشد.

گوهری بیان داشت: ضمن تبین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از منظر دین و نقش و تاثیرات این واجب الهی، با یک نگاه گذرا در سوره مبارکه والعصر می‌فهمیم که بر خلاف گمان انسان که خیال می‌کند هر روز عمرش افزوده می‌شود، هر روز که می‌گذرد از سرمایه او کاسته می‌شود.

گوهری در ادامه بیان داشت: لذا خداوند متعال در ادامه فرمود(الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات). ایمان و کار نیک و خیر اگر توسعه پیدا نکند ارزشی نخواهد داشت پس همه ما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر باید دیگران را با دلسوزی تمام به ایمان و عمل صالح سفارش و دعوت کنیم تا مصداق و تواصوا بالحق و تواصو بالصبر باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: خداوند جهان و هستی را برای ما آفریده است، و تسخر لکم ما فی سماوات و الارض – و هر روز که از عمر ما کاسته می‌شود اگر چیزی ذخیره نکنیم در این بازار بزرگ هستی ضرر کرده‌ایم. بهترین تجارت در این بازار عمل صالح و سفارش کردن دیگران به رعایت تقوی و حدود الهی است که این‌‌ همان امر به معروف است که شامل همه امور روزمره ماست.

گوهری در پایان اظهار داشت: ما باید در اولین قدم کار امر به معروف و نهی از منکر را برای رضای خدای متعال به طور خالصانه انجام دهیم و در قدم‌های بعدی این کار را عاشقانه یعنی عشق به خوبی‌ها و حاکمیت خوبی‌ها انجام دهیم. چون امر به معروف نشانه عشق انسان به مکتب و مردم است. امر به معروف نشانه تعهد و دلسوزی و علاقه انسان برای سلامتی جامعه، و نشانه تولی و تبری و آزادی و ارتباط میان آحاد مردم است. امر به معروف یعنی تشویق نیکوکاران. آگاه کردن افراد جاهل است و در یک جمله امر به معروف و نهی از منکر گاز و ترمزی است که ماشین جامعه را هدایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز