خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان؛

پایگاه امداد هوایی لرستان، ۲۴ ساعته آماده خدمات‌دهی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۱۵

پایگاه امداد هوایی استان لرستان، ۲۴ ساعته آماده ‌خدمات‌دهی به شهروندان لرستانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پایگاه امداد هوایی استان لرستان، ۲۴ ساعته آماده خدمات‏‌دهی به شهروندان لرستانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‏ آباد، حسین رضا مرادی، ظهر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه در لرستان اظهار کرد: در طرح زمستانه امسال ۷۵۰ نجاتگر جمعیت هلال احمر لرستان که بیشتر آن‌ها از اعضای داوطلب این جمعیت هستند، به محورهای مواصلاتی لرستان اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در طرح زمستانه امسال ۷۵۰ نجاتگر هلال احمر به محورهای لرستان اعزام شده‎‏اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ پایگاه ثابت، موقت و فصلی در سطح محورهای مواصلاتی لرستان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، عنوان کرد: در طرح زمستانه امسال ۲۵ آمبولانس، ۱۱ خودرو نجاتگر سنگین، ۲۵ ست نجات و… حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: تمام امدادگران و نجاتگرانی که در این طرح حضور دارند، دوره‏های بازآموزی در دو منطقه استان شامل آموزش آخرین دستورالعمل‌های امدادی در خصوص نحوه رهاسازی و جداسازی و اقدامات کمک‎های اولیه برای مصدومان احتمالی حوادثجاده‎ای را طی کرده‎اند.

مرادی افزود: پایگاه امداد هوایی استان لرستان ۲۴ ساعته آماده خدمات‏دهی به شهروندان لرستانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به همه شهروندان توصیه کرد: قبل از حرکت از وضعیت آب و هوایی کشور مطلع شوند و در صورت مشاهده هر گونه اتفاق و حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند و جمعیت هلال احمر را از موضوع مطلع کنند، بنابراین افراد باید قبل از حرکت زنجیر چرخ و وسایل گرمایی را به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز