خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی پلدختر:

شهرستان پلدختر از شاخص امنیتی مطلوبی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۲۰

حضور مقتدرانه پلیس، اطمینان خاطر امنیتی برای مردم است و این شهرستان از شاخص امنیتی مطلوبی برخوردار است.

رییس پلیس پلدختر گفت: حضور مقتدرانه پلیس، اطمینان خاطر امنیتی برای مردم است و این شهرستان از شاخص امنیتی مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ " رضا داوودی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به درج خبری با عنوان خسارت میلیاردی سارقان به بخش کشاورزی در یکی ازخبرگزاریها افزود: بیان شفاف اخبار و رویدادها و همچنین انعکاس مسائل و مشکلات جامعه به دور از هرگونه منافع شخصی، گروهی و سیاسی رسالت یک خبرنگار است.

وی، شجاعت بی طرفی، بی غرضی، صداقت، حریت، آزادگی و اخلاق مداری را از ویژگی های یک خبرنگار متعهد دانست و گفت: لازم است خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه در درج و انعکاس اخبار و رویدادها به دور از حب و بغض و غرض ورزی و منافع شخصی به رسالت خود عمل کنند.

وی افزود: امنیت مطلوبی که در شهرستان پلدختر حاکم و برقرار است نتیجه تلاش شبانه روزی ماموران جان بر کف نیروی انتظامی است، حال این سوال در اذهان متبادر است که چگونه توسط افرادی که سابقه خوبی نزد جامعه ندارند! این امنیت کتمان و نادیده گرفته می‌شود.

رئیس پلیس پلدختر با بیان این که مردم تنها به خبرنگار بی‌ طرف اعتماد دارند، گفت: اگر امنیت در شهرستان حاکم نیست و سرقت میلیاردی صورت گرفته، باید تا کنون خبرنگاران فعال و متعهد شهرستان این موضوع را در خبرهای خود منعکس می‌کردند.

سرهنگ " داودی " افزود: یک خبرنگار موفق کسی است که در انعکاس رخدادها و حوادثبی ‌طرف باشد؛ چرا که ذات کار خبرنگاری مبتنی بر بی ‌طرفی است.

وی گفت: پلیس چتر امنیت جامعه است و برقراری امنیت مطلوب در شهرستان نتیجه تعامل خوب دستگاه قضایی، نیروی انتظامی با دستگاه امنیتی و سایر ادارات است.

وی امنیت را زیر بنای توسعه در هر جامعه دانست و گفت: قرآن کریم از منافقینی یاد می‌کند که با نشر اخبار دروغ به شایعه افکنی می‌پرداختند و در جهت منافع خود آرامش را از جامعه سلب می‌کنند از این رو یکی از رسالت‌های مهم خبرنگار راستگوئی و دقت در نشر اخبار صحیح است.

سرهنگ " داودی " افزود: نقش نیروی انتظامی در ارتقای امنیت جامعه موثر است و نقش دستگاه قضایی در کاهش جرایم و برقراری امنیت ستودنی است.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که آرامش و امنیت جامعه ثمره مجاهدت نیروهای انتظامی است افزود: نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در حوزه ی امنیت شهرستان دارد و با استقرار امنیت دین خود را به نظام ادا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز