خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس:

۱۱۰میلیارد تومانی اعتبارات استان لرستان در لایحه بودجه سال ۹۴ افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۰۲

عبدی گفت: درلایحه بودجه‌ای که برای سال ۹۴ به مجلس آمده است در ردیف اعتبارات مناطق محروم بودجه استان لرستان ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

عبدی گفت: درلایحه بودجه‌ای که برای سال ۹۴ به مجلس آمده است در ردیف اعتبارات مناطق محروم بودجه استان لرستان ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی شب گذشته در جمع خبرنگاران به اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی استان لرستان در سال ۹۳ اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تخصیص مناسب اعتبارات عمرانی استان بسیاری از پروژه‌های ملی همچون آزادراه اراک - خرم آباد و راه آهن دورود - خرم آباد در لرستان فعال شده‌اند.

وی افزود: در بحثراهسازی، آسفالت راه‌های روستایی، پروژه‌های آبرسانی به روستا‌ها و گاز رسانی به روستاهای لرستان طی سال جاری اقدام موثری صورت گرفته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از انجام عملیات گازرسانی به بیش از ۲۷۰ روستای استان طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون کار گازرسانی به روستاهای زیادی در حال اجرا بوده و این حجم گازرسانی یک رکورد بسیار خوب در بحثگازرسانی به روستا‌ها محسوب می‌شود.

عبدی بیان داشت: لایحه بودجه‌ای که برای سال ۹۴ به مجلس آمده است در ردیف اعتبارات مناطق محروم بودجه استان لرستان ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که با توجه به این افزایش بودجه سال آینده نیز بسیاری از پروژه‌های استانی فعال خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت جدید دو پروژه بزرگ کشت و صنعت لرستان و سیمان خرم آباد تصریح کرد: پروژه نیروگاه خرم آباد، گلخانه دیناروند و فرودگاه خرم آباد از دیگر پروژه‌های فعال این شهرستان هستند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پروژه زیرگذر گلدشت شهر خرم آباد از جمله پروژه‌های این شهر بود که بخاطر برخی مشکلات اکنون با وقفه مواجه شده است که نیاز است اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد در ارتباط با فعالیت مجدد این پروژه به جمع بندی برسند.

عبدی یادآور شد: کارخانه پارسیلون خرم آباد علیرغم وجود برخی مشکلات از جمله حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی در حال فعالیت است و مسئولان آن قول داده‌اند تا پایان آذر ماه مشکلات بازنشستگان آن را برطرف کنند.

وی افزود: در آخرین جلسه‌ای که با استاندار لرستان داشتیم بنا شد مشکلات کارخانه یخچالسازی خرم آباد با استفاده از حضور یک سرمایه گذار رفع شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تجهیز بیمارستان شهید رحیمی شهر خرم آباد بنا شده است حدود ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی خریداری شود که تا کنون دستگاه «سی تی اسکن» این بیمارستان خریداری شده و بقیه تجهیزات از طریق وزارت بهداشت در حال خریداری است.

عبدی به پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات سد «ایوشان» طی سال جاری اشاره کرد و گفت: این سد امسال به بهره برداری رسیده و اکنون شبکه این سد در حال اجرا است که تلاش خواهد شد کل شبکه ایوشان در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز