خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان لرستان؛

فرهنگ‌سازی برای رفع بیکاری و کارآفرینی در لرستان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۶۳

در راستای فرهنگ‌سازی خیلی جاها زمینه برای رفع بیکاری و کارآفرینی نیست پس در بحث‌های تکمیل حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری کارکنیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: در راستای فرهنگ‌سازی خیلی جاها زمینه برای رفع بیکاری و کارآفرینی نیست پس در بحث‌های تکمیل حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری کارکنیم تا بتوانیم حداقل در بحثبیکاری این لکه را از پیشانی استان پاک‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محمدتقی توکلی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خرم‌آباد بیان کرد: در سال‌های گذشته به خاطر مشکلات درآمدی و تحریم‌های صورت گرفته بودجه مناسبی نداشتیم که خروجی آن چنانی برای کشور در برنداشت، اما با تلاش مجلس و دولت بودجه سال ۹۳ شفاف‌تر شد و توزیع بودجه به صورت عادلانه‌تری صورت گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۹۴ توجه ویژه‌ای به بخش‌های کشاورزی، راه و سلامت شده است و از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده و هدفمندی یارانه‌ها بودجه قابل توجهی به بخش سلامت تخصیص داده شده که امید است، گام‌های خیلی خوبی در این زمینه برداشته شود و شاهد افزایش سطح سلامت در جامعه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: ۴۰ هزار تن قیر برای روکش راه‌های روستایی لرستان در سال ۹۴ در نظر گرفه شده که از این حیثنخستین استان کشور به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم، تا تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت تاثیری در حرکت به سوی توسعه نداشته باشد و تمامی مدیران و مسولان باید در این زمینه بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

توکلی افزود: در سال آینده ۵۰۰ هزار تن قیر برای روکش راه‌های روستایی کشور در نظر گرفته شده که استان لرستان با ۴۰ هزار تن بیشترین سهمیه را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است و در خصوص بودجه استانی نیز استان لرستان افزایش اعتبار خوب و قابل قبولی داشته است و امیدواریم با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات در سال آینده حرکت نوینی در مسیر توسعه لرستان شاهد باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انجام چند طرح بزرگ که در استان لرستان در حال انجام است، مشکلات زیر ساختی برطرف می‌شود و از این پس لازم است، بیشتر به بخش‌های فرهنگی بپردازیم و موانع رشد اقتصادی را با دعوت به حضور بخش خصوصی از بین ببریم.

توکلی گفت: در سال ۹۳ تاکنون به طور متوسط ۷۵ درصد از اعتبارات طرح‌های استان دریافت شده و حتی در برخی طرح‌ها ۱۰۰ درصد اعتبار خود را گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز