خبرگزاری کار ایران

شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی در کارگروه تخصصی مربوطه تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرزاد محمدی اظهار داشت‌: در جلسه کارگروه تخصصی با حضور هونشگ بازوند، استاندار، و ابراهیم آقا‌محمدی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در محل دبیرخانه شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار و با ارائه گزارش موضوع تبدیل شهرک صنعتی ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مطرح شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش، طرح توجیهی فنی و اقتصادی در دفاعیات مربوطه و همچنین پاسخ به پرسش‌های اعضای کار‌گروه تبدیل شهرک ۳ خرم آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مورد موافقت اکثریت اعضای گروه قرار گرفت‌.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اظهار داشت‌: از جمله ویژگی‌های مکانی این عرصه می‌توان به قرارگیری در مسیر کریدور شمال و جنوب‌، نزدیکی به فرودگاه و همچنین شبکه ریلی اشاره نمود و به طور کلی حائز حمل و نقل ترکیبی است.

محمدی افزود: تبدیل شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به منطقه ویژه اقتصادی از ابتدای سال جاری بنا به دستور استاندار در دستور کار شرکت قرار گرفته و خوشبختانه با تاکید کار گروه تخصصی می‌توان گفت عمده مسیر و فرآیند آن طی شده و برابر ماده ۳ آئین‌نامه اجرای قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی زمینه ارائه آن توسط هیأت وزیران به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب فراهم شده است‌.

وی با ابراز امیدواری از ایجاد این منطقه گفت: ایجاد این منطقه می‌تواند در اشتغال پایدار و توسعه و رشد صادرات غیر نفتی استان نقش و سهم به‌سزایی داشته باشد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز