خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری خرم آباد خبر داد:

خرید دو تشک نجات برای عملیات امداد و نجات آتش نشان در خرم آباد

کد خبر : ۲۳۹۰۸۹

با توجه به ساخت و سازهایی که در سطح شهر خرم آباد و در ارتفاع ساخته می شود و امکان وقوع حوادث، دو تشک نجات برای عملیات امدادگران آتش نشانی خریداری شد.

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: با توجه به ساخت و سازهایی که در سطح شهر خرم آباد و در ارتفاع ساخته می شود و امکان وقوع حوادث، دو تشک نجات برای عملیات امدادگران آتش نشانی خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سیاوش سپهوند با اعلام مطلب فوق افزود: دو تشک نجات در ابعاد ۶ در ۴ و ۶ در ۸ متر و ارتفاع ۳ متر جهت حوادثو نجات شهروندان جهت سازمان آتشنشانی خریداری شده است.

سرپرست شهرداری خرم آباد افزود: با توجه به اینکه در سطح شهر خرم آباد شاهد ساخت و سازهای بلند مجتمع های مسکونی و تجاری هستیم و امکان وقوع حوادثنیز وجود دارد، حساسیت این موضوع باعثشد دو عدد تشک در ابعاد ۲۴ متر برای سقوط از ارتفاع ۹ الی ۱۵ متر و ۴۸ متر برای سقوط از ارتفاع ۱۵ الی ۳۰ متر خریداری شده است.

سپهوند در خصوص نحوه آماده سازی تشک ها در هنگام حوادثافزود: این دو تشک، مجهز به دو فن بزرگ ۲۴ ولتی است و حدود ۲ دقیقه تا برپا شدن آن زمان نیاز است.

سرپرست شهرداری خرم آباد با بیان اینکه تجهیز سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی از برنامه های مهم شهرداری است، گفت: بی شک سازمان آتش‌نشانی می بایست از جدیدترین و بهترین تجهیزات برخوردار باشد و در این راستا تلاش خواهیم کرد از نظر تجهیزات و برگزاری کلاس‌های آموزشی و آمادگی پرسنل گام‌های بلندی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز