خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد؛

کشف چهار هزار ۳۰۸ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۱۱

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، لرستان از کشف محموله قاچاق لوازم آرایشی در ورودی شهر خرم آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، لرستان از کشف محموله قاچاق لوازم آرایشی در ورودی شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: واحدهای گشت انتظامی شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، حوالی ورودی شهر خرم آباد به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به سرنشینی ۲ نفر مظنون می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: پس از صدور دستور ایست، خودرو قصد فرار از صحنه را داشته که با سرعت عمل واحدهای گشت بلافاصله توقیف، در بازرسی از خودرو تعداد ۴۳۰۸ قلم انواع لوازم آرایش زنانه قاچاق به ارزش تقریبی یکصد و بیست میلیون ریال کشف و ضبط می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت، پس از تشکیل پرونده افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


اخبار مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، لرستان از افزایش تماس های مردمی با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: مردم شریف شهرستان خرم آباد از ابتدای سال تا کنون ۱۷۲۹۶۳ مورد تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۰ با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ شهرستان برقرار کرده اند.

وی بیان داشت: از این تعداد ۶۵۶۹۹ تماس منجر به عملیات(حضور پلیس در صحنه)، تعداد ۵۸۰۴۷ فقره تماس به جهت اخذ راهنمایی و ارشاد از پلیس، و تعداد ۲۳۲۱۹ فقره تماس نیاز به مراجعه حضوری مخاطب داشته و سایر تماس ها نیز اخذ سایر خدمات ازپلیس بوده است.

وی اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ که در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر((توسعه امنیت و جلب اعتماد مردم)) راه اندازی شده و الحمدالله توانسته امنیتی مطلوب، و احساس امنیت و اطمینان را در میان مردم ایجاد کند.

وی در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از مزیت های تلفن سه شماره ای ۱۱۰، ارائه سریعترین روش برای دریافت کمک از پلیس و ایجاد ناامنی برای بزهکاران و متخلفان است و همچنین کاهش حضور مردم در یگانهای انتظامی و ایجاد فرصت برای نیروهای پلیس جهت برخورد صحیح با مسائل است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مرتفع کننده نیازهای فوری پلیسی مردم برای کمک گرفتن در مواقع ضروری است و فرزندان شما در مرکز فوریت های پلیس شهرستان خرم آباد تلاش می کنند تا با سرعت، دقت و صحت عمل خود صادقانه انجام وظیفه کرده و در شان مردم عزیز خدمتگزاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز