خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛

۴۵ طرح در کارگروه اشتغال لرستان به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۵۱

مدیرکل تعادن، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۴۵ طرح کشاورزی و صنعتی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۴۵ طرح کشاورزی و صنعتی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، علی آشتاب، شامگاه یک‌شنبه، در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان در خرم‌آباد گفت: ۴۵ طرح صنعتی و کشاورزی به تصویب کارگروه اشتغال و توسعه این استان رسید که در مجموع ۵ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان اعتبار برای آنها نیاز بوده و از این میزان یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به صورت تسهیلات ثابت و مابقی به صورت اعتبار در گردش است.

وی افزود: این ۴۵ طرح شامل ۱۷ طرح صنعتی و ۲۸ طرح کشاورزی هستند که جهادکشاورزی نقش ویژه‌ای در این طرح‌ها دارد و در مجموع برای ۱۶۷ نفر شغل ایجاد می‌شود.

آشتاب خاطرنشان کرد: بانک‌ها در اجرای این طرح‌ها نقش موثری دارند و از ۲۸ طرح مربوط به کشاورزی ۲۶ طرح به بانک رفاه و دو طرح نیز به بانک ملی مربوط است و سایر بانک‌ها نیز در طرح‌های صنعتی به نوبه خود مشارکت دارند.

این مسئول افزود: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی در لرستان در مجموع تسهیلاتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به لرستان ابلاغ و از این میزان ۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان تاکنون به استان تخصیص داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: تاکنون برای ۷۴۹ طرح مشاغل خانگی در استان مجوز صادر شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های لرستان معرفی شده‌اند، این در حالی بوده که برای این کار به مصوبه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز