خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

ارایه خدمات عادلانه نقش مهمی در خوشبینی مردم به نظام دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۹۵

ارایه خدمات عادلانه دولت، نقش مهمی در خوشبینی و دلبستگی مردم به نظام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارایه خدمات عادلانه دولت نقش مهمی در خوشبینی و دلبستگی مردم به نظام دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد میر عمادی» در جمع نمازگزاران در مسجد المهدی شهر معمولان افزود: ارایه خدمات مناسب، دلبستگی مردم به نظام با ارزش‌های اسلامی گره خورده است و کارآمدی نظام در این است که خدمات نظام به دور‌ترین نقاط کشور رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای ارتقای کارآمدی نظام اسلامی بهترین عمل صالح است، گفت: خداوند انسان رابه عنوان اشرف مخلوقات خلق کرد و به او اختیار دادو همه مخلوقات را برای انسان و انسان را برای خود خلق کرد.

و ی افزود: خداوند بعد از خلقت انسان به خودش تبریک گفت و فتبارک الله احسن الخالقین(سوره مومنون ۱۴) این آیه بر عظمت ارزش بزرگی انسان است و مشخص است علت اینکه خداوند بعد از خلقت انسان این جمله را بیان فرمود خود به خود مشخص است بخاطر عظمت و ارزشی است که انسان دارد ارزشی که این انسان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خداوند برای هیچ موجودی و هیچ مخلوقی به خودش آفرین نگفت این تنها انسان است که خداوند بعد از آفرینش به خودش تبریک می‌گوید حالا باید بررسی شود که این گوهر ذی قیمت یعنی انسان چه وظیفه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین «می‌ر عمادی» بندگی خدا و کمک به اقامه عدالت را مهم‌ترین وظایف انسان دانست و افزود: مشکلات و گرفتاری‌های امروز بشر ناشی از نبود عدالت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای عزت، استقلال، بندگی خدا و عدالت محوری بودگفت: انقلاب ملت ایران به خاطر آب و نان نبود بلکه انقلاب ما فرهنگی بود و شهدای ما جان خود را در راه کسب فضائل اخلاقی و ارزش‌های الهی و انسانی فدا کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر رشد فرهنگ دینی در جامعه را فراهم کرد، افزود: انقلاب ما متمایز از سایر انقلاب‌های دنیا است و تغییر و تحول در بستر فرهنگ یکی از اهداف آن است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: توطئه دشمن فقط در تحریم و حمله نظامی نیست بلکه دامن زدن به فساد مالی و اداری و ایجاد تفرقه بین مردم از توطئه‌های دشمن است.

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری تاکیدی مجدد به قوای کشور برای اقدام جدی و اساسی در برخورد با فساد اداری بوده و مسئولان باید به دنبال خشکاندن ریشه فساد اداری و مالی و اقدام قاطع در این زمینه باشند..

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر چیزی که آرمان‌های انقلاب اسلامی را تهدید کند و مانع پیشرفت و عدالت و عزت در جامعه شود مورد قبول مردم نیست این موارد باید در مذاکره با بیگانگان مد نظر باشد.

امام جمعه معمولان ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر‌گاه نماینده ولی فقیه در استان به معمولان سفر کرده شاهد خیر و برکت در منطقه بوده‌ایم.

حجت الاسلام مهدی عابدینی اظهار امیدواری کرد: در سفر اخیر ایشان با توجه به بازدید از بقعه سید محمد در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه توسعه این امامزاده باشیم.

وی گفت: با تکمیل پروژه چهار خطه کردن معمولان تا امامزاده سید محمد زمینه حضور مطلوب‌تر شهروندان و مسافران در این مکان مقدس فراهم خواهد شد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه توسعه و پیشرفت، باهمدلی و وحدت مردم ومسوولان محقق می‌شود، گفت: در این شهرستان به دنبال وحدت و تعامل هستیم و اعتقاد داریم در سایه وحدت و تعامل می‌توان بستر توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم آورد.

قدرت اله ترابی‌نژاد با بیان اینکه بستر لازم برای توسعه پلدختر بهتر از هر زمانی فراهم است، افزود: وحدت، تعامل و همدلی نسخه اصلی شهرستان است و این موارد حلال مشکلات و عامل پیروزی مردم در تمام صحنه‌ها است.

وی تصریح کرد: امسال از محل‌های مختلف و منابع اعتباری استان، اعتبارات مناسبی برای پروژه‌های مصلای معمولان، ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی و زیودار، پل درون شهر معمولان و تکمیل آبرسانی به شهر معمولان پیش بینی شده است.

فرماندار پلدختر گفت: همچنین قطعه جدید از پروژه چهار خطه معمولان به سمت خرم آباد بزودی در منطقه پشت تنگ معمولان آغاز خواهد شد.

در این مراسم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، امامان جمعه پلدختر و معمولان، فرماندار، مدیر حوزه علمیه، رئیس تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی پلدخترو مسئولان محلی و جمعی از مردم معمولان حضور داشتند.

پلدختر – خبرگزاری ایلنا / احسان مهرابی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز