خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان؛

طرح گاز رسانی به بیش از ۱۸۰ روستای لرستان در دست اجرا است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۳۴

امسال یکی از اولویت‌‌های شرکت گاز لرستان گاز رسانی به روستاها بوده و طرح گازرسانی به بیش از ۱۸۰ روستای دیگر استان لرستان در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: امسال یکی از اولویت‌‌های شرکت گاز لرستان گاز رسانی به روستاها بوده و طرح گازرسانی به بیش از ۱۸۰ روستای دیگر استان لرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱۷ روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد ۹۷ روستا در ۹ ماه سال جاری گازدار شده‌اند.

وی عنوان کرد: امسال یکی از اولویت‌‌های شرکت گاز لرستان گاز رسانی به روستاها بوده و طرح گاز رسانی به بیش از ۱۸۰ روستای دیگر استان لرستان در حال اجرا است.

شمس خرم‌آبادی در ادامه به مصرف بالای گاز طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به موج سرمای اخیر طی روزهای جاری میزان مصرف گاز بسیار افزایش یافته به طوری که میانگین روزانه هفت و نیم میلیون مترمکعب گاز در سطح استان لرستان مصرف شده و نیاز است، مشترکان گاز طبیعی در مصرف این سوخت صرفه‌جویی کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان ادامه داد: مراحل انتخاب پیمانکار، طراحی و مطالعات برای گازرسانی به ۱۰۰ روستایی دیگر لرستان در حال انجام است.

این مسوول به گاز رسانی شهر سپیددشت لرستان اشاره کرد و افزود: گاز رسانی به این شهر با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه تا پایان سال اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه از همه مشترکان گاز لرستانی خواست تا با رعایت موارد ایمنی در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز