خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری خرم آباد:

از تغییر کاربری فضای سبز در خرم آباد جلوگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۵۱

اینکه دغدغه‌ای جز خدمت به مردم ندارم و اجازه نمی‌دهم فضای سبز در شهر خرم آباد تغییر کاربری یابد و یک درخت در سطح شهر قطع شود.

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: اینکه دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارم، و اجازه نمی دهم فضای سبز در شهر خرم آباد تغییر کاربری یابد و یک درخت در سطح شهر قطع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یحیی عیدی بیرانوند، سرپرست شهرداری خرم آباد، ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان خرم‌آبادی برای شرکت در همایش درختکاری اظهار داشت: شهرخرم آباد یک موقعیت استثنایی و ویژه دارد، به‌طوری که قبل از انقلاب از طرف سازمان ملل به عنوان شهر گردشگری انتخاب شد.

وی افزود: در زمان جنگ، مسئولین کم لطفی کردند و فرصت‌های لازم برای شهر فراهم نشد.

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: الان موقعیتی به وجود آمده است که می توانیم از همه ظرفیت‌های گردشگری، آب هوایی مناسب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهر خرم آباد پایتخت موسیقی ایران است، گفت: می توان برای توسعه شهر از این ظرفیت استفاده کرد.

یحیی بیرانوند با بیان اینکه از مردم بابت عملکرد شهرداری از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر، فرصتی فراهم شده تا با به‌کارگیری همه امکانات، توان و مشارکت مردم و با توجه به همدلی و وفاقی که بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد، بتوانیم جهشی در توسعه شهر در همه زمینه ها برداریم.

وی ادامه داد: با لطف خدا با موقیعتی که برای استان فراهم شده است و با وحدت و همدلی که بین اعضای شورای شهرو مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، استان لرستان رو به رشد و توسعه است.

وی یادآورشد: در زمان جنگ با اتکا به نیروی انسانی توانستیم موفق باشیم، در حال حاضر هم دست کمک به سوی مردم و رسانه ها دراز می کنیم تا با مشارکت مردم و مسئولین بتوانیم بر مشکلات و معضلات شهری را فائق آییم.

شهردارخرم آباد ساماندهی ورودی شهرخرم آباد را از اولویت‌های شهرداری خرم آباد برشمرد و گفت: به مردم قول می دهم تا پایان سال تمام ورود‌یهای شهر خرم آباد ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: از شورای شهر می خواهیم به ما کمک کند تا روستاهای شهر خرم آباد را هم ساماندهی کنیم.

سرپرست شهرداری خرم آباد از راه اندازی شهرداری نواحی خرم آباد خبر داد و گفت: در زمینه جمع آوری زباله و وضعیت آسفالت معابر و نخاله های ساختمانی وضعیت خوبی نداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: پاکیزگی شهر و سلامت شهروندان برای ما الویت دارد و تمام تلاش‌مان این است که اجازه ندهیم مردم با مشکل مواجه شوند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در زمینه جمع آوری زباله، وضعیت آسفالت معابر و نخاله های ساختمانی وضعیت خوبی نداریم، گفت: از مردم بابت مشکلات پیش آمده در خدمات شهری عذر خواهی می کنم.

این مقام مسوول گفت: به مدیریت شهری خرم آباد، به‌ جزء اعضای شورای شهر، نمره قبولی نمی دهم، توان شهرداری بیشتر از این است، امکانات زیادی دارد اما خدمات کمی به مردم ارائه می شود.

سرپرست مرکز استان گفت: با جلساتی که با استاندار و اعضای شورای شهر برگزار شد قرار شد، جهش خوبی در مدیریت عمران شهری صورت گیرد، به شما قول می دهم در سال آینده وضعیت مدیریت شهری تغییر یابد.

بیرانوند با بیان اینکه دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارم، گفت: اجازه نمی دهم فضای سبز در شهر خرم آباد تغییر کاربری یابد و یک درخت در سطح شهر قطع شود.

وی با ابراز نارضایتی سد معبر در سطح شهر خرم آبادگفت: اجازه نخواهیم داد سد معبر در سطح شهر خرم آباد به وجودبیاید.

بیرانوند با بیان اینکه رودخانه خرم آباد یک ظرفیت گردشگری برای شهر است، گفت: در جلسه که با استاندار و مدیر کل مسکن و شهرسازی تشکیل شد مقرر شد ده کیلومتر از این رودخانه ساماندهی شود واعتبار این طرح از طرف دولت تامین می شود.

وی گفت: کف رودخانه شهر خرم آباد بتن شده که نباید این کار انجام می شد، در سفر رئیس جمهور به استان لرستان بهسازی کف رودخانه خرم آباد از مصوبات وزیر مسکن بود که ما هم از این طرح استقبال می کنیم.

سرپرست شهرداری خرم آباد با تاکید بر اینکه شهر خرم آباد باید به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: اگر ظرفیت‌های شهر خرم آباد افزایش یابد سرمایه گذاری بیشتری در شهر خرم آباد صورت می گیرد و گردش پول بیشتری به چرخه اقتصاد این استان وارد می شود.

وی با بیان اینکه بانک شهرخرم آباد گردش مناسب پولی نداشته و قرار شد که حذف شود، گفت: جلسه با موسسه آرمان تشکیل شد و ۵۰ میلیارد تومان پول به بانک شهر خرم آباد انتقال داده شد که جا دارد از مسئولین این موسسه تقدیر و تشکر کنیم.

در این همایش که با شرکت جمع کثیری از مردم، خبرنگاران و دوستداران طبیعت و محیط زیست برگزارشد، بیش از ۵۰۰ نهال کاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز