خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خرم آباد:

فرهنگ، پایه و اساس هر کار موفقی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۰۸

پایه و اساس هر کاری برای موفق بودن فرهنگ سازی در مورد آن کار است و اگر بتوانیم در جامعه فرهنگ ساز باشیم، موفق می‌شویم.

عضو شورای شهر خرم آباد گفت: پایه و اساس هر کاری برای موفق بودن فرهنگ سازی در مورد آن کار است و اگر بتوانیم در جامعه فرهنگ ساز باشیم، موفق می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آّباد، عضو شورای شهر خرم آباد گفت: برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی بسیج در استان ضمن معرفی استان به عنوان یک پتانسیل فرهنگی در کشور به وضعیت اقتصادی استان هم کمک شایان ذکری می‌کند.

جافر وفایی در این رابطه افزود: این جشنواه‌ها سبب استفاده از ظرفیت تخصصی و معرفی آن‌ها به کشور می‌شود و به یک بخش تخصصی از جامعه فعال هنری توجه می‌شود تا به دنیا معرفی شود.

عضو شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه سپاه وظائف سنگینی دارد، بیان کرد: حضور سپاه به همراه بسیج تخصص در کنار دین‌داری است و زمانی که تخصص و انجام امورات اقتصادی و فرهنگی و دینی، تقوا هم وجود داشته باشد می‌توانیم موفق‌تر باشیم و حضور تعهد و تخصص سپاه و بسیج می‌تواند نتیجه خوبی را دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: ورود این ارگان‌ها به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی بر اساس عشق و علاقه است و با ایمان این کار را انجام می‌دهند، لذا به دنبال بهره برداری سیاسی نیستند و مسلما کاری موفق را انجام می‌دهند.

وفایی تصریح کرد: همه چیز انسان، شامل حرکات روزمره یک شخص که در جامعه اتفاق می‌افتد و واکنش شخص نسبت به اطرافیان و جامعه خود نشان دهند فرهنگ است.

وی گفت: پایه و اساس هر کاری برای موفق بودن فرهنگ سازی در مورد آن کار است و اگر بتوانیم فرهنگ ساری در جامعه باشیم، موفق می‌شویم.

عضو شورای شهر خرم آباد خاطر نشان کرد: اولین تاثیر این جشنواره‌ها، معرفی پتانسیل‌های نیروی انسانی، بخش اقتصادی در کنار بخش فعال در زمینه جشنواره است.

وی بیان کرد: چنین جشنواره‌هایی ضمن دستیابی به دستاوردهای خود جشنواره، دستاوردهای عمومی دیگری نیز دارد؛ چرا که افراد حاضر در استان حرفه‌ای هستند و می‌توانند سفیران استان ما باشند و در این راستا باید کار‌ها را با برنامه جلو ببریم تا بهره‌برداری خوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز