خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان استانداری لرستان خبر داد:

دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری مسابقات ورزشی بانوان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۴۴

مدیرکل امور زنان استانداری لرستان به برگزاری مسابقات ورزشی زنان شاغل در ادارات و دیدار آن‌ها با نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

مدیرکل امور زنان استانداری لرستان به برگزاری مسابقات ورزشی زنان شاغل در ادارات و دیدار آن‌ها با نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، لیلا سلاحورزی در جلسه ستاد دهه فجر استان به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بار‌ها تاکید داشتند به‌‌ همان اندازه که مردان در پیروزی انقلاب سهیم بوده‌اند بانوان نیز در پیروزی انقلاب سهیم هستند.

وی به برنامه‌های ستاد امور بانوان دهه فجر استان اشاره کرد و اظهار داشت: حدود هزار و ۶۹۳ برنامه در قالب فعالیت‌های علمی و تبلیغاتی، کارگاه‌های آموزشی، جشنواره، همایش، مراسم‌های تجلیل، مسابقات، دیدار، بازدید، نمایشگاه‌ها، افتتاحیه، خدمات رفاهی و تفریحی و… از فرمانداری‌های استان به ستاد بانوان ارسال شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان خرم آباد در حوزه بانوان مطابق روزشمار این ایام پرداخت و افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس دخترانه، برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف و برگزاری میزگرد تلویزیونی تحت عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از جمله برنامه‌های ستاد بانوان دهه فجر است.

سلاحورزی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی کار و فناوری، ویژه دانش آموزان و دانشجویان دختر نخبه، برگزاری همایش استانی نقش زن در تبیین انقلاب اسلامی با رویکرد حجاب و عفاف در محل سالن جهاد کشاورزی استان و تجمع اقشار مختلف زنان استان برای غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های ستاد بانوان دهه فجر است.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی زنان شاغل در ادارات و دیدار آن‌ها با نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های ستاد بانوان دهه فجر استان برگزاری نشست علمی، اجتماعی و فرهنگی زنان استان تحت عنوان انقلاب اسلامی، خودباوری جامعه دینی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی با معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان افزود: در روز ۲۲ بهمن شاهد حضور پررنگ و مقتدرانه بانوان در راهپیمایی این روز خواهیم بود و یکی از برنامه‌های پیشنهادی ما اهدای خون بانوان شاغل به پایگاه‌های انتقال خون بوده که امیدوار هستیم با استقبال مواجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز