خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان؛

انهدام باند سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در بروجرد؛

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۶۵

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند چهار نفره و کشف ۱۳ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند چهار نفره و کشف ۱۳ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از حرم آباد، سرهنگ «دلیری» گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در بروجرد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت ساختمان‌های نیمه کاره می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه چهار نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۳ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان تحویل مقام قضائی شدند.

کشف ۶۶۵۰ عدد انواع مواد محترقه در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان لرستان از کشف ۶ هزار و ۶۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی نجات کرمی» در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات این شهرستان در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف در سطح شهردلفان ۶ هزار و ۶۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه مواد محترقه مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

«کرمی» در ادامه بیان داشت: باتوجه به نزدیک بودن چهارشنبه سوری و مراسم پایان سال و احتمال فروش انواع مواد محترقه، لازم است با واحدهای صنفی متخلف برخورد جدی انجام شود.

کشف ۱۰۴ حلقه لاستیک قاچاق در وانت نیسان

فرمانده انتظامی دلفان لرستان از کشف ۱۰۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی نجات کرمی» در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه کاکاوند شرقی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که از کرمانشاه به سمت دلفان در حرکت بوده مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از نیسان تعداد ۱۰۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۱۶۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

«کرمی» در ادامه بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و به همراه محموله مکشوفه تحویل مقام قضایی شد.

پلمپ ۱۱۰۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از پلمپ یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «دلیری» گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسئولان اتحادیه‌های صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون از ۵ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در شهر بروجرد بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: در این راستا یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی، صنفی و شئونات اسلامی با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شدند.

«دلیری» تصریح کرد: در این رابطه یک هزار و ۷۰۰ فقره تذکر کتبی و شفاهی و یک هزار و ۱۰۰ اخطاریه نیز صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز