خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت تکواندو لرستان؛

لرستان در آینده، پایگاه استعداد یابی تکواندو کشور خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۷۷

امید می‎رود این موفقیت‎ها ادامه داشته باشد و سال‎های آینده تکواندوکارهای لرستانی به تیم ملی نیز راه یافته و در میادین بین‎المللی بدرخشند.

رئیس هیئت تکواندو لرستان گفت: امید می‎رود این موفقیت‎ها ادامه داشته باشد و سال‎های آینده تکواندوکارهای لرستانی به تیم ملی نیز راه یافته و در میادین بین‎المللی بدرخشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جافر وفایی در مراسم اختتامیه لیگ تکواندوی استان، گرامیداشت یاد و خاطره شهید فریدون حسنوند و مرحوم محمد مرادی که در سالن شهید آوینی ارشاد خرم‎‎آباد برگزار شد، اظهار کرد: استاندار ورزش‎دوست لرستان رشته‎های زیادی را حمایت کرد که یکی از آنها تکواندو بود.

وی ادامه داد: آقای بازوند، مبلغی را به هیئت تکواندو هدیه کرد که حاصل آن برگزاری لیگ در چهار رده‎ی سنی آقایان و بانوان بود.

وفایی مدعی شد: این لیگ یکی از بهترین رقابت‎ها و در نوع خودش در استان بی‎نظیر بود که حاصل هم‎دلی، همبستگی و مدیریت جهادی اعضای هیئت تکواندوی لرستان بود.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد اضافه کرد: با وجود کمبودهای مالی که وجود داشت اما خوشبختانه هیچ مشکلی در برگزاری این لیگ وجود نداشت و رقابت‎ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه وجود خانه تکواندو در استان نعمتی بزرگ است، تصریح کرد: خوشبختانه با برخورداری از این خانه که امسال به بهره‎برداری رسید، برای برگزاری برنامه‎ها هیچ مشکلی نداریم.

رئیس هیئت تکواندو لرستان در پایان با اشاره به موفقیت‎های اخیر ورزشکاران آقا و خانم این رشته در رقابت‎های کشوری، گفت: امید می‎رود این موفقیت‎ها ادامه داشته باشد و سال‎های آینده تکواندوکارهای لرستانی به تیم ملی نیز راه یافته و در میادین بین‎المللی بدرخشند.

در این مراسم که رئیس فدراسیون تکواندو، مدیرکل ورزش و جوانان و صداوسیمای لرستان و اعضای شورای شهر خرم‎آباد حضور داشتند از پیشکسوتان تکواندوی استان تجلیل و هدایای قهرمانان لیگ اهدا شد. همچنین به مناسبت ایام‎الله دهه فجر برنامه‎های شاد و مفرح نیز در این مراسم به اجرا درآمد.

برترین‌های لیگ تکواندوی لرستان با حضور رئیس فدراسیون تقدیر شدند

آیین اختتامیه لیگ تکواندو لرستان با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته و همچنین شماری از مسوولاناستان و رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در سالن شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم مسوولین هیأت‌های تکواندوی شهرهایی لرستان، داوران، مربیان و و خانواده شهید فریدون حسنوند و مرحوم محمد مرادی که این مراسم به یاد‌بودشان بر گزار گردیده حضور داشتند.

در این مراسم به ۱۱۰ نفر از قهرمان ۷ رده سنی مردان و زنان که در مسابقات لیگ امسال مقام اول را به دست آورده بودند با اهدا هدایایی تقدیر شد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو که در این مراسم حضور داشت، همچنین طی مدت حضورش در خرم‌آباد با حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجمع سالیانه هیات تکواندو لرستان برگزارشد

مجمع سالیانه هیات تکواندو استان لرستان با حضور سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو، علی‌یاور عزیزپورفرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، جافر وفایی، رییس هیات تکواندو استان لرستان، آرش فرهادیان، رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون تکواندو و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

دراین نشست پیرامون فعالیت‌های سال ۹۳ هیات و همچنین تقویم سال ۹۴ بحثو تبادل نظر شد. در این جلسه پس از گزارش عملکرد هیأت تکواندو استان توسط رئیس هیأت تکواندو استان و ارائه بر‌نامه‌های سال ۹۴ اعضا مجمع و ریاست فدراسیون رضایت خود را از فعالیت و عملکرد هیأت اعلام نمود و برنامه های سال ۹۴ هیت را به تصویب رساند.

مهم‌ترین بخش برنامه ارائه شده توسط رئیس هیأت تکواندوی لرستان حضور در لیگ آینده‌سازان کشور در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز