خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره مخابرات استان لرستان؛

۷ پروژه مخابراتی در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۰۰

۷پروژه مخابراتی و یک طرح آب‌رسانی به فضای سبز شهر پلدختر در هشتمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

عضو هیات مدیره مخابرات استان لرستان گفت: ۷پروژه مخابراتی و یک طرح آب‌رسانی به فضای سبز شهر پلدختر در هشتمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدختر، نبی اله شمسی‌فر، عضو هیات مدیره مخابرات استان لرستان، در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفت طرح مخابراتی این شهرستان بااعتبار ۶ میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال به بهره‌برداری رسید که محل تأمین این اعتبار مخابرات استان لرستان است.

وی افزود: در سطح شهرستان پلدختر امروز پنج طرح ایجاد توسعه و بهسازی شبکه اپراتور همراه اول و یک پروژه احداثاپراتور تالیا به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها شامل سایت بی تی اس تلفن دیجیتال شهرستان، بی تی اس منابع طبیعی، سایت بی تی اس پارک جانبازان، بهسازی و نوسازی بی تی اس روستای سراب حمام و احداثسایت اپراتور تالیا در مرکز دیجیتال شهرستان پلدختر است.

عضو هیات مدیره مخابرات استان لرستان گفت: یک پروژه هم در اداره ثبت‌احوال شهرستان پلدختر در حوزه شبکه فیبر نوری در ارتقا شاخصه‌های دولت الکترونیکی به بهره‌برداری رسید که با راه‌اندازی آن ثبت‌احوال شهرستان به‌عنوان نخستین اداره استان لرستان است که به شبکه فیبر نوری متصل شده است که سبب کیفیت‌بخشی خدمات به مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم همه اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و با توجه به اینکه هیئت مدیره مخابرات استان لرستان مصوب کرده که هر اداره و شهرستانی که بتواند از این قابلیت استفاده کند شرکت مخابرات استان نهایت همکاری را با آن‌ها به عمل خواهد آورد.

شمسی فر تصریح کرد: حمایت مخابرات از ادارات به این دلیل است که بتوانند زیرساخت‌های دولت الکترونیک و اتصال به شبکه فیبر نوری احداثکنند و بر اساس برنامه دولت تدبیر و امید به بحثارتقا خدمات دولت الکترونیک تا دستگاهی که به این سمت حرکت کند از این فرصت استفاده بهتر و بیشتری کند.

عضو هیات مدیره مخابرات استان لرستان گفت: یک پروژه هم مربوط به کانال و فیبر نوری کوی جهادگران شهر پلدختر به بهره‌برداری رسید که راه‌اندازی آن سبب می‌شود، مخابرات در این منطقه بحثواگذاری تلفن ثابت به‌روز را به متقاضی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز