خبرگزاری کار ایران

در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

پیروزی شیرین خیبر خرم آباد بر کارون

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۰۶

در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم فوتبال کارون خوزستان در یک بازی خانگی مقابل خیبر خر‌م آباد شکست خورد تا تیم لرستانی امید زیادی برای صعود به لیگ یک داشته باشد.

در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم فوتبال کارون خوزستان در یک بازی خانگی مقابل خیبر خر‌م‌آباد شکست خورد تا تیم لرستانی امید زیادی برای صعود به لیگ یک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های کاورن خوزستان و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کرد.

پویا عالی‌خانی گل پیروزی بخش خیبر خرم‌آباد را دقیقه ۷۷ وارد دروازه کارون خوزستان کرد تا مهرداد خادمی سرمربی لرستانی تیم کارون مغلوب همشهریانش شود.

تیم خیبر با ارائه یک بازی هجومی وزیبا در شهر فوتبال خیز اهواز به یک برد شیرین تر از عسل دست یافت تا علیرغم مشکلات مالی همچنان با غیرت وتعصب مثال زدنی خود را برای بازی حساس وسرنوشت ساز در برابر کاسپین قزوین وکسب پیروزی وصعود به مرحله دوم آماده کند.

این بازی قرار بود روز یک‌شنبه در اهواز برگزار شود، به دلیل گرد و غبار شدید در این شهر به دوشنبه موکول شد.

نتایج سایر بازی‌های هفته هفدهم گروه اول: شهدا شهرکرد ۱ - ۲ صنعت ساری

آلومینیوم‌سازی اراک ۱ - ۰ پرسپولیس گناوه آراد اصفهان ۲ - ۱ ملی‌پوشان تبریز

برنامه هفته پایانی لیگ دسته دوم در مرحله مقدماتی:

یک‌شنبه؛ ۲۶ بهمن از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه عصر

خیبر خرم‌آباد - کاسپین قزوین - تختی خرم‌آباد

صنعت ساری - آلومینیوم سازی اراک - شهدا ساری

پرسپولیس گناوه - کارون اهواز - سراجی گناوه

ملی پوشان تبریز - شهدا شهرکرد - اختصاصی شهرداری تبریز

* قابل ذکر است تیم خیبر خرم‌آباد در بازی یک‌شنبه برای صعود حتماً باید کاسپین قزوین را شکست دهد. بازی رفت این دو تیم در قزوین یک بر صفر به نفع خیبر خاتمه یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز