خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد؛

لرستان رتبه اول کاهش سرقت را در کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۲۵

لرستان در کشور رتبه برتر را در بحثکاهش سرقت دارد، و در این راستا، تعامل مردم با پلیس و دستگاه حاکمیت خوب بوده است که نتیجه آن نیز به خود مردم برگشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، گفت: لرستان در کشور رتبه برتر را در بحثکاهش سرقت دارد، و در این راستا تعامل مردم با پلیس و دستگاه حاکمیت خوب بوده است که نتیجه آن نیز به خود مردم برگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: باند ۵ نفره سارقین محله قاضی‌آباد خرم‌آباد که با شگردهای خاصی اقدام به سرقت منازل می‌کردند، ظرف مدت دو هفته با کارهای اطلاعاتی و با کمک مردم و بسیج آن منطقه منهدم و همه سارقین این باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نجفی با بیان این‌که دو ماه پایان سال برای ما حائز اهمیت است و مشغله‌های زیادی را برای ما می‌آفریند، افزود: برنامه‌های خاصی را برای ارتقای امنیت در این ایام را در نظر گرفته‌ایم و تمام صنوف مهم مانند طلافروشی‌ها و اماکن تجاری که تردد مردم در آن زیاد است زیر این چتر امنیتی ما قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کاهش ۳۸ درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان این‌که اقدامات امنیتی ما از دیروز شروع شده است، اظهارداشت: علاوه بر نیروهای ستادی این شهرستان از فرمانده انتظامی استان تقاضا کرده‌ایم برای دو ماه پایان سال تعدادی از نیروهای پلیس ستاد استان را در اختیار ما بگذارند که دامنه رصد و کشف جرائم در کلیه محلات خرم‌آباد برقرار شود.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به این‌که مرکز پایش تصویری نیروی انتظامی شهرستان، دارای ۶۰ دوربین در ۶۰ نقطه ی شهر است، تصریح کرد: این دوربین‌ها در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در حال ثبت و رسیدگی تصویری شهرستان است که این ظرفیت در غرب کشور بی‌نظیر است.

وی بیان داشت: امروز ما در استان شاهد کاهش ۳۴ درصد سرقت منازل، ۴۷ درصد اماکن خصوصی ۵۲ درصد اماکن دولتی، ۳۰ درصد جرایم خودرو و موتور، ۵۵ درصد کیف قاپی و ۲۷ درصد احشام هستیم که به کمک نیرو ها، موفق به انهدام ۱۱ باند سرقت، دستگیری ۵۰ سارق و پاک‌سازی بیش از ۵۹ نقطه شهر شده‌ایم.

وی ضمن اشاره به این موضوع و افتخار به این‌که امروز در نیروی انتظامی خدمت به مردم برای ما یک عبادت است از کاهش جرایم با کمک مردمی خبر داد و افزود: استان ما در کشور، در بحثپیش‌گیری در سرقت‌ها و جرائم، دارای رتبه برتر است و ضمن تشکر از اصحاب رسانه که با پلیس تعامل داشته‌اند عنوان کرد اکنون چتر امنیتی در سطح شهرستان وجود دارد و فاصله کشف جرائم تا دستگیری بسیار کم شده و برنامه ها و اهداف این سازمان به خوبی انجام می‌شود.

نجفی در پایان تاکید کرد: شماره‌های ۱۹۷ و ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت گزاراشات، اخبار و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات از عملکرد پلیس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز