خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

شهر زاغه از عمران شهری خوبی برخوردار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۳۲

در بحثعمران شهری در زاغه، مشکلات زیادی وجود دارد و مکان مناسبی برای برپایی نماز جمعه در این شهر وجود ندارد.

فرماندار خرم آباد گفت: در بحثعمران شهری در زاغه مشکلات زیادی وجود دارد و مکان مناسبی برای برپایی نماز جمعه در این شهر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: بخش زاغه در سال ۱۳۱۷ به عنوان بخش انتخاب شده است، ولی علی‌رغم اینکه بعد از انقلاب اقدامات قابل توجهی در این بخش صورت گرفته باز هم با مشکلات زیادی مواجه است و لازم است، به مردم بخش زاغه که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته‌اند، بیشتر توجه شود.

وی گفت: یک ناحیه صنعتی در این بخش در منطقه پل هرو وجود دارد که دارای ۲۰ واحد تعطیل چهار واحد نیمه‌فعال و هشت واحد واگذار شده به بانک است که نیازمند توجه بیشتری به این مقوله است.

خجسته‌پور به ساختمان نیمه‌کاره رها شده آتش‌نشانی این بخش اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دامپروری این منطقه از مشاغل اصلی این منطقه است، ساخت یک کشتارگاه مورد نیاز است.

وی یادآور شد: در بحثعمران شهری در زاغه مشکلات زیادی وجود دارد و مکان مناسبی برای برپایی نماز جمعه در این شهر وجود ندارد و مصلای این بخش باید ساخته شود و تا زمان ساخت آن می‌توان مسجد موجود که نماز جمعه در حال حاضر در آن برگزار می‌شود را توسعه داد.

فرماندار به افتتاح سد ایوشان در این منطقه اشاره کرد و گفت: برخی از مطالبات مردم در حوزه این سد هنوز پرداخت نشده است و نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و علاوه بر آن در حوزه گردشگری و توریسم این سد نیز نیاز به برنامه کاملی است و باید در رساندن آب به مزارع کشاورزی نیز توجه شود.

وی اظهار داشت: ۳۷ روستا در بخش زاغه از نعمت گاز برخوردار هستند و ۱۱ روستا نیز در شرف بهره‌مندی از نعمت آب هستند، ولی ۵۰ روستای دیگر در این بخش از نعمت گاز برخوردار نیستند که باید در آینده به آنها نیز توجه شود.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: در حوزه پوشش برق مشکلی در بخش زاغه وجود ندارد، ولی شاهد قطع و وصل برق در مواقعی در برخی مناطق هستیم.

فرماندار خرم‌آباد افزود: پنج مدرسه فرسوده و در حال تخریب در بخش زاغه وجود دارد که دانش‌آموزان در آنها مشغول تحصیل هستند و باید هر چه سریع‌تر به آنها پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز