خبرگزاری کار ایران

سفردو روزه رئیس قوه قضاییه به لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۶۱

رییس قوه قضاییه در راس هیات عالی قضایی در روز های ۲۸و۲۹بهمن ماه برای دیدار با مسئولان ارشد استان وحضور در کنگره بزرگداشت برادارن شهید رحیمی به استان لرستان سفر می کند.

رییس قوه قضاییه در راس هیات عالی قضایی در روز های ۲۸و۲۹بهمن ماه برای دیدار با مسئولان ارشد استان وحضور در کنگره بزرگداشت برادارن شهید رحیمی به استان لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آبادبه نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان به این استان سفر می کند.

رییس قوه قضاییه را در این سفر مسولان عالی قضایی و رؤسای سازمان های تابعه دستگاه قضایی همراهی می کنند.

آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می یابند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران در جمع آنها سخنرانی خواهند کرد.

دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از جمله برنامه های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.
در سفر هیات بلند پایه قضایی به استان لرستان، تعدادی از مسولان عالی قضایی به نمایندگی از رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستانها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشکیل می شود و مسولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز