خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات لرستان؛

جشنواره بهار تا بهار اینترنت پر سرعت مخابرات لرستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۸۸

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات لرستان از جشنواره فروش اینترنت پر سرعت بهار تا بهار شرکت مخابرات لرستان خبر داد.

جشنواره فروش اینترنت پر سرعت بهار تا بهار شرکت مخابرات لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا خرم آباد، به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان، شمسی فر، عضو هیئت مدیره شرکت با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با دهه مبارک فجر آغاز و تا تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۵گیگابایت حجم اضافه رایگان ماهیانه یا مودم رایگان مختص مشترکین سرویس ۲Mbps برای قرارداد های یک ساله، ۳ گیگابایت حجم اضافه رایگان ماهیانه مختص مشترکین سرویس ۱Mbps برای قرارداد های یک ساله، ترافیک شبانه رایگان از ساعت ۱ تا ۶ صبح، شرکت در قرعه کشی ۲۰۰ کمک هزینه نقدی ۱۰ میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات از مزایای این طرح برشمرد.

شمسی فر افزود: مشترکین می توانند یکی از دو روش پیش پرداخت و یا پس پرداخت را برای سرویس مورد نظر خود انتخاب نموده و همچنین در صورت تمایل کل مبلغ قرارداد خود را یکجا پرداخت کنند.

وی افزود: مشترکین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مراکز مخابرتی مربوطه مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز