خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

طرح مدیر مشاور در آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۱۴

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ازبرگزاری طرح مدیر مشاور، در آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری طرح مدیر مشاور، در آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در کمیته برنامه ریزی گفت: به منظور بهره‌گیری از تجربیات مدیران باسابقه، خوشنام و موفق نظام تعلیم و تربیت، جلوگیری از آزمون و خطای مکرر ور تصمیمات مدیریتی، پیوسته نمودن جریان مدیریت و آموزش ضمن خدمت کاربردی مدیران در عرصه عمل با مشاوره و راهنمایی مدیران پیشکسوت و موفق طرح مدیر مشاور در مناطق و شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شود.

گودرز کریمی فر افزود: این طرح صرفا ً به دنبال استفاده از مشاوره فکری پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت است و نه تنها ساختار اداری را اضافه نمی‌کند بلکه بارمالی را نیز به دستگاه‌ها تحمیل نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش کشور همچون موجود زنده دارای عناصر و اجزایی است که یکی از این عناصر مهم مدیریت مجموعه است که به مثابه سر در بدن نقش عقلانیت، هدایت و رهبری تعلیم و تربیت را ایفا می‌کند. کریمی فر اضافه کرد: مدیر دستگاه باید این توانمندی را داشته باشد تا بتواند با بهره گیری از تلاش و کوشش مجموعه دست اندر کاران تعلیم و تربیت رشدو بالندگی یافته و به تناسب توجه و درون داد خویش باروری و اعتلا را به ارمغان آورد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ما معتقدیم که باید در شور و مشورت زمینه استفاده از خرد و اندیشه دیگران را فراهم کرد و مناسب‌ترین و جامع‌ترین تصمیمات را گرفت. کریمی فر اضافه کرد: این طرح به منظور تسهیل حضور و ایفای نقش مستمر مدیران پیشکسوت و مدیران مجرب نظام تعلیم و تربیت در کنار مدیران فعلی است. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: تبادل تجربه و یاری رساندن در مواقع حساس و مورد نیاز و پرهیز از خسارت‌های مضاعف از جمله اهدافی است که در اجرای این طرح مد نظر متولیان قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشاوران روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها در واقع به عنوان مشاوران مدیر کل استان منصوب خواهند شد که مسئولیت پیگیری امور را از طرف استان خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز