خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری لرستان

تعهد، تخصص و تعامل با مردم از ویژگی‎های یک شهردار موفق است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۸۷

معاون‎عمرانی استانداری‎ لرستان گفت: تعهد، تخصص و تعامل با مردم برای ایجاد تحول‎فرهنگی و جذب‎مشارکت از ویژگی‎های یک شهردار موفق است.

معاون ‎عمرانی استانداری‎ لرستان گفت: تعهد، تخصص و تعامل با مردم برای ایجاد تحول‎فرهنگی و جذب‎مشارکت از ویژگی‎های یک شهردار موفق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اصلانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نقش شوراها در پیشرفت و عمران شهرها بسیار مهم است و شوراها می‎بایست با درنظر گرفتن مصالح‎عمومی مردم در مسیر پیشرفت و توسعه شهرها گام بردارند.

معاون ‎عمرانی استانداری ‎لرستان گفت: تعهد، تخصص و تعامل با مردم برای ایجاد تحول‎ فرهنگی و جذب ‎مشارکت، از ویژگی‎های یک شهردار موفق است.

وی تاکید کرد: شهرداران در لرستان با رعایت ضوابط و قوانین، در جهت مصالح‎مردم برنامه‎های خود را عملی کنند.

معاون‎عمرانی استانداری‎ لرستان خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص و تعامل با مردم برای ایجاد تحول‎فرهنگی و جذب‎مشارکت از ویژگی‎های یک شهردار موفق است.

این مقام مسئول بیان کرد: پایبندی شهرداران به قانون، عامل رشد و توسعه خواهد بود و شوراها نیز می‎بایست بر اساس شعارهایی که در انتخابات داده‎اند به وظیفه خود عمل کنند.

وی عنوان کرد: عزل و نصب‎های سریع در شهرداری‎ها به ضرر مردم و توسعه شهری است، درست است که شوراها حق انتخاب شهردار را دارند اما باید در مسیر قانون و به نفع مصالح‎عمومی مردم قدم بردارند.

اصلانی مهمترین راه توسعه زیرساخت ها را جلب مشارکت مردم دانست و گفت: در بودجه سال ۹۴ به تقویت و توسعه زیرساخت‎های گردشگری سلسله توجه ویژه‎ای شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز