خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران لرستان

سیلاب به تعداد زیادی از منازل روستایی و شهری لرستان خسارت وارد کرده است

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: سیلاب به تعداد زیادی از منازل روستایی و شهری استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد رضا آریایی با اشاره به اینکه سیلاب تعداد زیادی از منازل شهری و روستایی لرستان را دچار خسارت کرده است، افزود: در این راستا تعداد زیادی از منازل روستایی و شهری لرستان دچار خسارت شد.

وی با بیان اینکه به علت بارندگی شدید شاهد آبگرفتگی در سطح معابر روستایی و شهری استان بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها در کوهدشت، میزان خسارات ناشی از سیلاب در این شهرستان بیش از سایر نقاط استان بوده است.

 مدیرکل مدیریت بحران لرستان با تاکید بر اینکه میزان خسارت‌ها بر اثر سیلاب در لرستان بسیار زیاد است، افزود: با این وجود برآورد نهایی میزان خسارت‌ها طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به بارش ۵۶ میلیمتر باران در شهرستان رومشکان، ۵۳ میلیمتر در شهرستان کوهدشت و ۵۳ میلیمتر در شهرستان الشتر عنوان کرد: همچنین در شهرستان پلدختر ۳۵ میلیمتر، بروجرد ۲۶ میلیمتر، خرم‌آباد ۲۶ میلیمتر، دورود هشت میلیمتر، ازنا پنج میلیمتر و الیگودرز نیز دو میلیمتر بارش باران را داشته‌ایم.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: بارش‌ها در لرستان تا عصر روز جمعه ادامه خواهند داشت.

آریایی یادآور شد: بارش‌های باران در شهرستان کوهدشت موجب آبگرفتگی در سطح معابر شهری و روستایی شهرستان شده است و در اثر وقوع سیلاب و ورود آب به یک منزل مسکونی در کوهشت یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۳۱۷۵۷۳