خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیر عامل کشور

همایش پدافند غیر عامل در خرم‌آباد برگزار شد

همایش پدافند غیر عامل با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیر عامل کشور پیش از ظهر شنبه در محل سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در این همایش رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیر عامل کشور و جمع زیادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

هوشنگ حاتمی در این مراسم اظهار داشت: انتظار می‌رود قوای سه گانه به ویژه دولت در مباحث مربوط به پدافند غیر عامل حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

وی با بیان مباحث مرتبط با موضوع پدافند غیر عامل پرداخت و راهکار‌هایی در این خصوص تصریح کرد: اقدامات موثر در حوزه پدافند غیرعامل باید با نگرش و کار بسیجی صورت گیرد.

حاتمی با ارائه تعریفی از پدافند غیر عامل، تصریح کرد: پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه‌ای که به کار گیری آن‌ها موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن گفته می‌شود.

گفتنی است این همایش به علت همزمانی با جلسه شورای اداری استان که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد با تاخیر یک ساعته آغاز شد.

همایش پدافند غیر عامل پیش از ظهر شنبه در محل سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.

کد خبر : ۳۱۷۹۰۳