خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

کاهش 45 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طی شش ماه نخست امسال حوادث ناشی از کار در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش یافته است.

علی آشتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش حوادث ناشی از کار در استان لرستان افزود: طی شش ماه نخست امسال در لرستان تنها ۷۲ مورد حادثه ناشی از کار گزارش شده است.

وی اظهار داشت: این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل شاهد وقوع ۱۳۰ مورد حادثه ناشی از کار در سطح واحدهای کارگری استان بوده‌ایم.

آشتاب با اشاره به بازرسی از سطح واحدهای کارگری استان طی شش ماه نخست امسال عنوان کرد: در مدت زمان یاد شده بیش از پنج هزار و ۶۰۳ مورد بازرسی از سوی بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سطح واحدای کارگری لرستان صورت گرفته است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افزایش تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از سطح واحدهای کارگری استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه شاهد رشد ۱۱ درصدی در استان بوده‌ایم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: با این اوصاف تعداد حوادث ناشی از کار طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۵ درصد کاهش یافته است.

 آشتاب با بیان اینکه انجام این بازرسی‌ها از سطح واحدهای کارگری در راستای نظارت بر اجرای مقررات حفاظت فنی، بهداشت و قانون کار است گفت: اجرای این بازرسی‌ها موجب کاهش چشمگیر حوادث ناشی از کار در استان نیز شده است.

کد خبر : ۳۱۹۰۵۶