خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۲۵۷

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی استان است.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هماهنگی لازم بین دستگاه‌های علمی و اجرایی استان در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی استان است.

 شاهرخی با اشاره به لزوم زمینه‌سازی جهت معرفی و حضور همه دستاوردهای علمی پژوهشی در هفته پژوهش افزود: همه دستگاه‌های علمی به ویژه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه بروز استعدادها و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی را فراهم آورند.

 شاهرخی با تبیین نقش پژوهش در زندگی امروز ، اختصاص یک هفته به موضوع پژوهش را نشان از اهمیت پژوهش در همه امور دانست وتصریح کرد: باید همه تمهیدات لازم جهت بزرگداشت هفته پژوهش صورت گیرد.

شاهرخی همدلی ایجاد شده در بین دانشگاه‌های استان در راستای رشد و تعالی همه جانبه مراکز علمی و دستاوردهای پژوهش محور را مثبت ارزیابی نموده و تصریح کرد: تاسیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش توسط دانشگاه لرستان ابتکاری ارزشمند در این راستا است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در استان عنوان کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی مدونی از سوی دانشگاه‌های استان در این زمینه صورت پذیرفته است که در همین راستا از 14 تا 18 آذر برنامه‌های متنوعی در استان اجرا می‌شود.

 معاون استاندار  لرستان از برگزاری نمایشگاهی با 29 غرفه در دانشگاه لرستان در هفته پژوهش جهت معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی پژوهشی خبر داد و بیان کرد:برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنین فرصتی مناسب برای معرفی تولیدات علمی و پژوهشی است.

شاهرخی با تشریح برنامه‌های دیگر این هفته در استان گفت: در هفته پژوهش علاوه بر برگزاری نمایشگاه جشنواره و همایش‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود تا زمینه حضور افراد نخبه و عرضه توانمندی‌های علمی آن هم مهیا شود.

شاهرخی همچنین باتبیین نقش پژوهش و معرفی پژوهشگران بومی و استانی را از جمله وظایف رسانه ملی در استان دانست و یاد آور شد: صدا و سیمای مرکز لرستان به عنوان یک رسانه ملی وظیفه دارد با تشکیل میزگردهای علمی و تولید برنامه‌های پژوهش‌محور در ایام هفته پژوهش زمینه حضور نخبگان مخترعان و پژوهشگران را در برنامه‌های این رسانه محقق کند.

شاهرخی در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی عملکرد کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو در هفته پژوهش خبر داد و افزود: پس از ارائه گزارشات این کمیته از دستگاه‌هایی که بیشترین سهم را در برگزاری مطلوب این هفته داشته باشند، توسط مدیریت ارشد استان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز