خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه پیام نور لرستان مطرح کرد؛

لزوم رفع موانع اجرای طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۰۲۵

معاون دانشگاه پیام نور لرستان بر لزوم رفع موانع اجرای طرح‌ها و کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، عزت الله سپهوند روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور لرستان، افزود: همه ما دانشگاهیان دغدغه پژوهش را داریم که این دغدغه طی سال های اخیر بیشتر شده است.

معاون دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به مشکلات حوزه پژوهش در دانشگاه‌ها،اظهار داشت: مدتی است در کارهای حوزه پژوهش گره کوری ایجاد شده که برای رفع آن باید چاره اندیشی شود.

عزت الله سپهوند تصریح کرد: امیدواریم از امروز همدلی و همزبانی حوزه مالی دانشگاه پیام نور استان با حوزه پژوهش آغاز شده و رسیدگی به کارهای علمی نیمه تمام هیات علمی این دانشگاه در دستور کار قرا گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد کار پژوهشی دانشگاه ها مربوط به مسائل مالی است، گفت: اگر بین حوزه پژوهش و حوزه مالی تعامل درستی وجود نداشته باشد حوزه پژوهش فلج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم شش نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور لرستان تجلیل شدند اضافه کرد: این پژوهشگران در حوزه علوم انسانی، علوم کشاورزی، علوم پایه و حوزه فنی و مهندسی فعالیت دارند.

 حمید مظفری از مرکز خرم آباد به عنوان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی، حدیث زارع منش از مرکز الشتر به عنوان پژوهشگر برتر گروه کشاورزی و ایرج رمضانی به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم پایه دانشگاه پیام نور لرستان معرفی شدند.

همچنین در بخش علوم انسانی دانشگاه پیام نور لرستان و به دلیل زیاد بودن اعضاء هیئت علمی این گروه از سه نفر به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد.

محمد شهسواری از مرکز الیگودرز، مهدی حسنوند از مرکز پلدختر و امین سبزی پور از مرکز کوهدشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم در بخش پژوهشگر برتر حوزه علوم انسانی را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز