خبرگزاری کار ایران

امام جمعه پلدختر

معاونان مدارس پلدختر برای کاندیداهای خاص تبلیغ انتخاباتی نکنند

امام جمعه پلدختر گفت: چرا قبل از فرارسیدن زمان تبلیغات رسمی انتخابات معاونان مدارس و غیره در این شهرستان برای تبلیغ کاندیدا احتمالی خاصی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان  پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر با بیان اینکه برخی ادارات به جای تبلیغ برای نامزدهای  احتمالی به وظایف ذاتی و رسالت خود بپردازند، اظهار کرد: امکانات و اموال دولتی نباید برای تبلیغ و معرفی نامزدهای انتخاباتی بکار گرفته و استفاده شود و این مسئله به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی، دینی و اسلامی است که حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو شکوه آن است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تابع قانون اساسی باشند و با تبعیت از آن از تبلیغ زود هنگام خودداری کنند .

وی با بیان اینکه در انتخابات باید اعتماد مردم تقویت شود عنوان کرد: همه مدیران دستگاه‌های دولتی موظفند مردم را به حضور حداکثری و پر شور در انتخابات پیش رو دعوت کنند و نباید سیاست زده باشیم.

وی افزود: سیاست زدگی خوب نیست، چرا باید به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ شود وظایف اصلی مسئولان فراهم کردن حضور حداکثری و با نشاط مردم در انتخابات پیش رو است.

حجت الاسلام سوری به مسایل بهداشت و سلامت و نکوهش اسراف در اسلام اشاره کرد وگفت: اگر روح بخواهد مسیر معنوی  خود را طی کند باید جسمی سالم داشته باشد، پیامبراسلام (ص)  توجه ویژه‌ای به نظافت داشته و در بحث دندان و بیماری‌های دیگر روایت‌های متعددی فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرستان پلدختر با این بافت شهری و موقعیت جغرافیایی که دارد مستعد بیماری است، بنابراین همه مسوولان  در بحث بهداشت مسوولیت دارند. 

حجت الاسلام سوری اظهار کرد: دامپزشکی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و با سرکشی مرتب از ورود دام زنده جلوگیری کند و آموزش و پرورش از طریق اولیای دانش آموزان مسایل بهداشتی را اطلاع رسانی کند.

کد خبر : ۳۳۰۲۲۱