خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پلدختر خبر داد:

4 محموله کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۹۰۴

رئیس پلیس پلدختر از کشف و ضبط چهار محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر ، سرهنگ رضا داودی درجمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: ماموران انتظامی در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد به سه دستگاه کامیون ایسوزو، که دارای محموله کالای قاچاق بودند و از بنادر جنوب کشور بارگیری و به سمت پلدختر در حرکت بودند مشکوک و در بازرسی از آنها 47 دستگاه ماشین لباسشویی ، 27 دستگاه مایکروفر ، 10 دستگاه یخچال فریزر ، 33 دستگاه کنداسور ، 33 پنل کولر گازی کشف و ضبط کردند .

وی افزود : همچنین ماموران انتظامی پاسگاه جلوگیر این شهرستان از بازرسی از یک دستگاه وانت بار که از خوزستان به سمت خرم آباد در حرکت بود توقیف و در بازرسی از آن 6 دستگاه ال ای دی و ال سی دی و دو دستگاه یخچال فریزر کشف و ضبط کردند.

وی ارزش ریالی محموله های مکشوفه که فاقد مجوز گمرگی بودند را دو میلیارد و 148 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر یک توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر در این شهرستان که تحت تعقیب و مخفی شده بود با تلاش ماموران یگان امداد طی یک عملیات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و دستگیر شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز