خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس لرستان باید فازبندی و اولویت‌بندی شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۲۰۶

استاندار لرستان گفت: تکمیل باغ‌ موزه دفاع‌‌ مقدس لرستان باید فازبندی و اولویت‌بندی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان درباره وضعیت باغ‌موزه دفاع‌مقدس لرستان افزود: تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس این استان نیازمند ردیف مستقل بودجه‌ای است و این پروژه نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

وی اظهار داشت : اگر یک ردیف مستقل بودجه برای این پروژه تعریف شود می توان روند اجرای آن را تسریع بخشید. و در یک برنامه دو ساله این پروژه بهاتمام خواهد رسید . 

بازوند تصریح کرد: برای تسریع در تکمیل این پروژه در دو بحث کارهای نرم افزاری و فرهنگی و کارهای سخت افزاری و عمرانی باید اقداماتی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این شورایی نیز از طرف رییس ستاد کل نیروهای مسلح برای پی گیری این پروژه ها تعریف و ابلاغ شده است ،اظهار داشت :7 کمیته تخصصی در این راستا مشخص شده که این کمیته ها باید با شرح وظایف ابلاغ شده برنامه های آینده و وظایف مربوط به دفاع مقدس و باغ موزه دفاع مقدس لرستان را پیگیری نمایند.

بازوند با بیان اینکه  این پروژه نیمه تمام است و زمان زیادی از شروع پروژه گذشته است،افزود : در حال حاضر اعتبار ملی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس لرستان اختصاص پیدا نکرده و اعتبارات این پروژه به طور عمده استانی است.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان نیازمند اعتبارات زیادی است یادآور شد: در واقع شرح وظایف جدیدی نیاز است و به نوعی مشارکت همگانی دستگاههای اجرایی برای تکمیل این پروژه نیاز است.

بازوند افزود: تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس لرستان باید فازبندی و اولویت‌بندی شود و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص لازم است.

وی افزود: این پروژه یک ظرفیت بزرگ و یک یادگار از دفاع مقدس است و یک کار ارزشی برای نسل آینده به شمار می رود و همه دستگاه ها باید در آن مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز