خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

تاکنون 100 نامزد انتخابات مجلس در استان لرستان نام‌نویسی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۰۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تاکنون 100 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نام نویسی کرده اند.

سید سعید شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود : امروز 39 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان های استان لرستان آمادگی خود را برای کاندیدا شدن این انتخابات اعلام و نام نویسی کردند.

وی اظهار داشت : تاکنون 29 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی، 23 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد، برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین 8 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز، 13 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دورود و ازنا، 7 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان پلدختر، 9 نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای سلسله و دلفان و 11 نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای کوهدشت و رومشگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. 

وی اظهار داشت : دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد.

شاهرخی تصریح کرد : 12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزار نفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند.

جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر است و مردم لرستان برای سرنوشت 9 کرسی در خانه ملت رای می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز