خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد:

۲۲ داوطلب در شهرستان بروجرد اقدام به ثبت نام برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۰۷

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: تا آخر وقت اداری روز دوشنبه ۲۲ داوطلب در شهرستان بروجرد اقدام به ثبت نام برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بروجرد ، احمد گودرزیان با اشاره به ثبت نام دومین داوطلب زن در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بروجرد افزود : از این تعداد دو نفر زن و بقیه مرد بوده اند که امروز دومین زن داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اقدام به ثبت نام کرد.

وی اظهار داشت :تعداد ثبت نام کنندگان حوزه انتخابیه بروجرد در ستاد انتخابات وزارت کشور شش نفر بوده است. 

گودرزیان افزود : در دو روز نخست ثبت نام نیز 13 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری ویژه بروجرد و مراجعه به وزارت کشور برای حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد اقدام به نام نویسی کردند. 

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه داوطلبان زمان ثبت نام شان را به روز آخر موکول نکنند، تصریح کرد : با توجه به استقبال خوب ثبت نام توسط کاندیداها، توصیه می شود که دیگر کاندیداها برای ثبت نام هر چه زودتر اقدام کنند و حضورشان در فرمانداری ویژه بروجرد را به روز آخر موکول نکنند.

شهرستان بروجرد با داشتن حدود 400 هزار نفر جمعیت دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز