خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد:

تامین تجهیزات و لوازم توانبخشی مورد نیاز معلولان بهزیستی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۴۷

مدیرکل بهزیستی استان لرستان گفت: تا پایان سال تمام تجهیزات و وسایل توانبخشی مورد نیاز معلولان تحت حمایت بهزیستی لرستان فراهم و تحویل آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، اسداله حیدری از توجه ویژه دولت تدبیر و امید و ریاست سازمان بهزیستی کشور نسبت به مددجویان این استان خبر داد و افزود: بهزیستی لرستان در اولویت تامین 100 در صدی وسایل توانبخشی مورد نیاز معلولین تحت حمایت خود قرار گرفت .

وی اظهار داشت : در این راستا تهیه تجهیزات در این سطح  دغدغه مدیران بهزیستی استان است.

حیدری تصریح کرد : با توجه به محدودیت های اعتباری که بواسطه تحریم های ظالمانه غرب بر علیه ملت بوجود آمد، معلولان و جمعیت هدف این سازمان نیز از نظر تجهیزات توانبخشی با مشکل مواجه شدند.

وی تاکید کرد : با تدبیر عالمانه ریاست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر تامین این تجهیزات ، تا پایان سال 94 تمام وسایل و لوازم مورد نیاز معلولین تحت حمایت بهزیستی لرستان تامین و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

انتصاب معاونت مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان

طی حکمی از طرف مدیرکل بهزیستی لرستان، مراد سیفی بعنوان معاونت جدید مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان منصوب و از زحمات 3 ساله حاجی رضا وفایی معاون سابق با اهداء لوح قدردانی شد.

شایان ذکر است مراد سیفی ایثارگر و جانباز جنگ تحمیلی و کارمند رسمی بهزیستی با 27 سال سابقه می باشد که دارای مدرک کارشناسی مددکاری اجتماعی و بازتوانی ، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی گرایش مردم شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک است.

سیفی ، همچنین مسئولیت‌های رئیس بهزیستی شهرستان سلسله، رئیس بهزیستی شهرستان دلفان ، جانشین مدیرکل و معاون آموزشی و دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی لرستان به مدت 3 سال ، مسئول دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد بهزیستی لرستان ، موسس و کارشناس راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی ، رییس مرکز آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی ، مدرس تمام وقت دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی ، هلال احمر و دادگستری ، و دانشگاه پیام نور خرم آباد و دلفان از سال 1390 ، رئیس بهزیستی نمونه کشوری سال 1382 و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز