خبرگزاری کار ایران

شاهرخی در گفت‌وگو با ایلنا:

۳۰۲ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۰۱

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری‌لرستان گفت: با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰۲ داوطلب در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

سید سعید شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با دستور وزیر کشور کار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۱ امشب تمدید شده بود که این زمان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ۳۰۲ نفر در لرستان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند، اظهار داشت:  از تعداد داوطلبان ثبت‌نامی در لرستان ۵۱ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۲۶ نفر فوق‌لیسانس، ۱۷ نفر لیسانس و ۸ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: بین ثبت‌نام کنندگان ۲۸۲ داوطلب مرد و ۲۰ داوطلب زن در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

شاهرخی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد و دوره‌چگنی ۸۷ داوطلب و شهرستان‌بروجرد ۵۶ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در شهرستان‌الیگودرز ۱۷ داوطلب، شهرستان‌پلدختر ۱۳ دواطلب، شهرستان‌های دلفان و سلسله ۳۶ داوطلب، شهرستان‌های دورود و ازنا ۴۴ داوطلب، شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان نیز ۴۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند. بین ثبت‌نامی‌های مجلس شوری اسلامی داوطلب اقلیت‌های مذهبی نداشته ایم.

دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده و مردم لرستان برای سرنوشت 9 کرسی در خانه‌ملت رأی می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز