خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

تلفات جاده‌ای در لرستان 10 درصد کاهش داشته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۱۴

استاندار لرستان گفت: با اقدامات پیشگیرانه تلفات جاده ای در راه‌های ارتباطی لرستان 10 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: بر اساس آمار موجود، تلفات جاده ای در راه‌های استان در سال 92 بیش از 500 نفر بوده که با اقدامات پیشگیرانه این میزان در سال 93 با کاهش هفت درصدی نسبت سال 92 به 475 نفر رسیده است. 

وی اظهار داشت: این میزان کاهش تلفات تنها در هشت ماهه نخست امسال صورت گرفته و برای کاهش بیشتر تلفات جاده ای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در تلاش هستیم.

بازوند با اشاره به اینکه برای کاهش تلفات جاده ای در استان اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد:  بر اساس این اقدامات میزان تلفات در هشت ماهه نخست امسال با 10 درصد کاهش همراه بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد رفع نقاط حادثه خیز در لرستان اظهار داشت: اعتبارات خوبی در سال جاری برای راه‌سازی و راه‌داری هزینه شده که با تکمیل و بهسازی برخی از محورهای مهم ارتباطی استان، در آینده نزدیک شاهد اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی راه‌های استان خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد تا در اعتبارات سال 95 نیز شاهد افزایش اعتبارات راه‌سازی و راه‌داری در استان باشیم تا بتوان میزان تلفات و تصادفات جاده ای لرستان را به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی کشور کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز