خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون‌کشتی مطرح کرد:

دلایل تأخیر در تعیین رئیس هیئت کشتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۴۳

دبیر فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران به چرایی تاخیر در تعیین رئیس هیئت کشتی لرستان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا از خرم‌آباد، حمید بنی‌تمیم ظهر یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان لرستان در جمع خبرنگاران درخصوص اختلاف فدراسیون کشتی و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و ۱۴ ماه تاخیر در تعیین رئیس هیئت کشتی لرستان اظهار داشت: اختلافی نبوده و ما یک حق رای داریم و فدراسیون کشتی هم به تناسب مسئولیتی که درخصوص ورزش کشور دارد خود را موظف می‌داند برای گزینه‌هایی که می‌توانند به کشتی آن استان کمک کنند یک امتیاز داده و آنها را برای شرکت در انتخابات راهنمایی کند.

وی اظهار داشت: عبدالله عزیزپور گزینه مدنظر ما بود و او را بدون پشت پرده و شفاف معرفی کردیم و در انتخابات ثبت نام کرد.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه تاخیر در انتخابات هیئت کشتی لرستان در اعزام های تیم های لرستان تعویق به وجود نخواهد آورد، ادامه داد: با اردوهای برگزار شده توسط هیئت کشتی استان هیچکدام از تیم های لرستان از مسابقات جا نماندند و هم در رشته آزاد و هم فرنگی و هم سنتی که به تازگی به رشته های کشتی اضافه شده لرستان عناوین خوبی کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به علت عدم حضور خادم رئیس فدراسیون کشتی در لرستان حتی در مسابقات ملی که در لرستان برگزار شد، تصریح کرد: در تمامی مسابقات آقای خادم حضور پیدا می کنند اما بر حسب اتفاق آن یک هفته که لرستان میزبان مسابقات وی در سفر برون مرزی بود.

وی افرود: با توجه به زیرساخت های مناسب و خانه کشتی و علاقه مندی مدیران ورزش لرستان به کسب میزبانی به طور قطع در اولین میزبانی استان لرستان رئیس فدراسیون کشتی حضور خواهد یافت.

دبیر فدراسیون کشتی به برنامه‌های حمایتی برای استان‌های کشتی‌خیز از جمله لرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این برنامه‌ها به لرستان خیلی خوب توجه شد که دلیل اصلی آن علاقه‌مندی و کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان بود و فدراسیون به اندازه کمک اداره کل به کشتی لرستان کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز