خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۳۱

طی مراسمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در خرم آباد، علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور طی حکمی محمدجواد محمدی را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منصوب کرد.

طی مراسمی عبدالحمید شهسواری مشاور مدیر عامل و مناف یحیی‌پور معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکم مدیریت محمد جواد محمدی را ابلاغ کردند.

محمدجواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در این مراسم طی سخنانی گفت: برای پیشبرد اهداف کانون و تلاش در راستای رشد فعالیت های فرهنگی متناسب با مخاطبان کودک و نوجوان چند محور را در دستور کار قرار داده ایم که به امیدخدا و تلاش همه همکاران و حمایت مدیر عامل در این راستا گام برداریم.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان توجه به زیرساخت ها، بسترسازی، برنامه ریزی و اجرای هدفمند آنها، تعامل و ارتباط سازنده با مسئولان ارشد استان، توانایی محوری، بهره گیری از قابلیت های استان، اهمیت دادن به بخش کیفی فعالیت ها، اهمیت دادن به سلامت روحی، روانی و رفتاری و ایجاد فضای مهربانی و کار در سطح استان از برنامه های پیش روی کانون استان لرستان ذکر کرده و تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و ایجادفضایی مبتنی بر وحدت، همدلی و همکاری، باعث رشد و تقویت همه جانبه کانون استان خواهد شد.

 در ادامه این مراسم معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اظهار داشت: در این مدت پنج ماه تصویر خوبی از استان لرستان به نمایش در آمد.

 مناف یحیی پور یاد آور شد: دنیای ما این روزها شاهد اتفاقات مختلفی است و این مسئله توجه به کودکان ونوجوانان را ضروری تر می کند.

وی کودک امروز را با کودک دیروز متفاوت دانسته و عنوان کرد: باید کودکان و نوجوانان را بشناسیم و نسبت به توانایی های آنها برای‌شان برنامه ریزی کنیم و این برنامه ریزی را با نگاهی نو انجام دهیم.
 
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همچنین بیان کرد: کار فرهنگی تلاش و کوشش مستمر می طلبد و نیاز به زمان دارد که تاثیرات خود را نشان دهد و به ثمر بنشیند.

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان متولد سال ۱۳۵۲ و دارای لیسانس مدیریت آموزشی و برنامه‌ریزی و مسئول حراست کانون استان بوده و از مردادماه امسال سرپرستی کانون استان لرستان را برعهده  داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز