خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری لرستان تشریح کرد:

جمع آوری ۶۰ گزارش تخلفاتی از داوطلبان انتخاباتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۰۱

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت:۶۰ گزارش تخلفاتی از داوطلبان انتخابات در استان لرستان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمد تقی شاکرمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری تخلفات انتخاباتی در دادگستری لرستان افزود:تبلیغات در فضای مجازی، اهانت، تهمت، افترا، زیر سئوال بردن خدمات نظام، توهین به مسئولان، شایعه پراکنی، تشویش اذهان عمومی و ... از جمله تخلفات داوطلبان انتخاباتی در استان لرستان بوده است.

وی اظهار داشت: قطعا این تخلفات در روند تایید صلاحیت داوطلبان تاثیر گذار خواهد بود زیرا نماینده‌ای که قرار است در مجلس قانون گذاری کند در همان ابتدا باید خود به قانون پایبند باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان تصریح کرد: گزارش تخلفاتی از داوطلبان به دادسراهای لرستان ارائه شده و در این زمینه برخورد با متخلفین شامل تذکر و همچنین برخورد قانونی و حتی محکومیت همراه خواهد بود.

شاکرمی تصریح کرد:  ستاد پیشگری تخلفات انتخاباتی دادگستری لرستان در مرکز و شهرستان های استان هر ۱۵ روز یک بار تشکیل می شود و در این راستا مصادیق تخلفات نیز اطلاع رسانی شده و در صورت مشاهده تخلفات به طور حتم در این زمینه برخوردهای لازم صورت می گیرد.

 وی با بیان اینکه انتخابات در دو حوزه خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می شود، عنوان کرد: در این راستا داوطلبانی که مرتکب تخلف شوند ستاد ویژه انتخابات دادگستری استان با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز