خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوافضل لرستان

اجرای طرح راویان انقلاب دهه فجر در لرستان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: پیش بینی ما این است که هزار و ۵۵۵ پایگاه مقاومت استان هر کدام یک ستاد دهه فجر باشند چرا که نقش مردم در شکل گیری و حفظ انقلاب باید محفوظ بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار صبح شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم در سال ۱۳۵۶ و سالروز عملیات کربلای پنج افزود: از ابتدای آذر علاوه بر ستاد استانی ستاد درون سازمانی دهه فجر را تشکیل دادیم و هم تیپ ۵۷ و هم تمامی نواحی ما وارد کار شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان به حضور فعال و کمک کننده سپاه استان در کمیته‌های ۲۲گانه ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و گفت: ما مسئولیت کمیته بسیج ستاد دهه فجر را در استان و شهرستان‌ها پذیرفتیم و حدود ۵۰ برنامه برای این کمیته در نظر گرفتیم.

سرهنگ پازداربا اشاره به طرح راویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۵۵ میلیون نفر از جمعیت کشور ما انقلاب را لمس نکرده‌اند راویان انقلاب اسلامی مانند راویان راهیان نور در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در راستای نهضت روشنگری برای دانش آموزان و دانشجویان روایت می‌کنند.

وی همچنین رژه موتوری نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های اجرایی با مسئولیت فرماندهی انتظامی استان را برنامه روز اول دهه فجر دانست و تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت استان از صبح تا عصر روز ۱۲ بهمن ایستگاه های صلواتی شکیل و مناسب در میادین اصلی شهر برپا خواهد کرد.

سرهنگ پازدار به برگزاری مسابقات تیراندازی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران دستگاه‌های اجرایی در روز دوم دهه فجر اشاره  کرد و گفت: روز سوم دهه فجر نیز همایش ایلات و طوایف و عشایر استان با مسئولیت اداره کل امور عشایری و همکاری ناحیه مقاومت عشایری سپاه استان برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان  غبارروبی مزار شهدا و شرکت در نمازجمعه را برنامه‌های روزهای چهارم و پنجم دهه فجر دانست و یادآور شد: روز ششم محفل شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامی با مسئولیت اداره کل ارشاد اسلامی و همکاری بسیج جامعه هنرمندان سپاه استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری همایش نقش زن در انقلاب اسلامی با مسئولیت امور بانوان استانداری و همکاری بسیج جامعه زنان سپاه استان در روز هفتم دهه فجر اشاره کرد و افزود: روز هشتم دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با خانواده های شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان به اقامه نماز وحدت در روز نهم به میزبانی جهاد کشاورزی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: روز دهم دهه فجر نیز اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و خدماتی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسبج جامعه پزشکی سپاه استان خواهیم داشت که در سنوات گذشته تجریه بسیار موفقی بوده است.

کد خبر : ۳۳۶۵۵۵