خبرگزاری کار ایران

آریان‌پور خبر داد:

معرفی هزار و ۴۵ نفر پرونده به حوزه گزینش استانداری‌لرستان از ابتدای سال ۹۳ تاکنون

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۷۳۹

مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون تعداد هزار و ۴۵ نفر پرونده به حوزه گزینش استانداری لرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمد آریان‌پور در همایش گزینش‌گران استان لرستان که با حضور معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد و مدیرکل تعیین صلاحیت دبیرخانه هیات‌عالی گزینش کشور  برگزار شد، افزود: از این میزان پرونده ارسال شده به این هسته گزینش 527 مورد مربوط به سال‌جاری بوده است.

وی اظهار داشت: طی دو سال اخیر سه هزار و ۶۲۸ نفر برگ تحقیق توسط این حوزه در سطح استان صورت گرفته که هزار و ۴۴۱ نفر برگ تحقیق مربوط به یک‌سال اخیر بوده است.

آریان‌پور با اشاره به اینکه تعداد 650 نفر تشکیل پرونده در این هسته گزینش انجام شده، تصریح کرد: 180 پرونده طی سال‌جاری تشکیل و مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 مدیرکل هسته گزینش استانداری‌لرستان با اشاره به اینکه این هسته گزینش در گزینش نیروهای دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اقدام به گزینش نیروهای در حال جذب کرده، افزود: استانداری لرستان بیش از پنج هزار نیرو در ۲۵ شهرداری، و هزار و ۲۵۰ دهیاری و فرمانداری دارد. 

محمد آریان‌پور افزود:  ۸۵۳ مورد مصاحبه توسط هسته گزینش استانداری لرستان انجام شده که 261 مورد آن مربوط به سال‌جاری بوده است.

وی اظهار داشت: 1025 پرونده تحقیق  طی دو سال گذشته انجام گرفته که 479 مورد آن مربوط به سال‌جاری است.

مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان گفت: هزار و ۱۱۲ رای در هسته گزینش استانداری لرستان طی دو سال گذشته ابلاغ شده  که ۴۹۶ رای ابلاغ شده به یک‌سال اخیر مربوط می‌شود.

آریان‌پور بیان داشت: تعداد استعلامات اخذ شده از مراکز مختلف استان طی دو سال گذشته هزار و ۸۰۱ استعلام بوده که ۸۱۴ استعلام مربوط به یک‌سال اخیر بوده است.

مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان افزود: تعداد پرونده‌های مطرح شده طی دو سال گذشته در استان لرستان هزار و ۱۰۸ پرونده بوده که از این تعداد ۸۱۴ پرونده رسیدگی شده مربوط به یک‌سال اخیر بوده است.

وی افزود: هسته گزینش استانداری طی دو سال گذشته با محوریت قرار دادن قوانین و ضوابط و با توجه به رسالت حقیقی گزینش در کشور توام با صداقت و شفافیت و تکریم ارباب رجوع  در عین قاطعیت و به دور از تنگ‌نظری و سهل انگاری تلاش کرده گزینش‌های دقیقی را انجام دهد.

مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان به کمبود نیرو در این هسته اشاره کرد و گفت: توجه به تقویت چارت نیروی انسانی و جبران کمبود نیرو در این هسته امری لازم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز