خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

72 درصد تعهدات دستگاه‌های اجرایی پلدختر در حوزه اشتغال محقق شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۱۵

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : 72 درصد از تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر در حوزه شتغال در سال‌جاری محقق شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پلدختر که با حضور فرماندار وجمعی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد، افزود: سند اشتغال یک موضوع پیش‌بینی شده است، امروز برنامه‌های اقتصادی به شکلی است که ممکن است، برخی از اهداف هنوز محقق نشده‌اند و بعضی مجموعه‌ها شاید تا به حال نتوانسته‌اند در بحث اشتغال موفق عمل کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به محقق شدن 72 درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان، اظهار داشت : میزان تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی این شهرستان در سال جاری یک هزار و 291 نفر بوده که تاکنون برای 932 نفر اشتغال ایجاد شده و در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است .

آشتاب با اشاره به تسهیلات پرداختی صندوق کار آفرینی امید به متقتاضیان در حوزه اشتغال،خاطر نشان کرد : در سال 94 مبلغ 50 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال 183 نفر را فراهم کرده است .

وی با اشاره به اعتبارات برخی بانک‌ها در راستای ایجاد شغل زیر نظر بعضی از ادارات، عنوان کرد: بانک‌ها باید شرایط را تسهیل کنند و قضیه پرداخت را به پایان سال موکول نکنند، زیرا رسالت مدیران بانکی و کارکنان خدمت دهی به مشتری است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یاد آور شد: کمیته نظارت بر اشتغال باید پیگیری لازم را داشته باشد تا شغل‌های ایجاد شده ثبت سامانه‌ای و بیمه شوند. ظرفیت بخش خصوصی را نباید نادیده گرفت، تنها راه برون رفت از مشکلات اشتغال و بیکاری اعتماد به بخش خصوصی و کمک گرفتن این بخش است.

آشتاب تصریح کرد: فرهنگ کار باید ارتقا داده شود و زمینه ورود بخش خصوصی را فراهم کنیم، استان لرستان بیشتر از استان‌های دیگر نیاز به کمک دارد، هر کس به نوبه خود در سرعت بخشیدن به رفع مشکل بیکاری و اشتغال باید تلاش کند، این وظیفه سنگینی است که برعهده ما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز