خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کوراش خرم آباد برگزیده میزبانی سال 2015شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۵۹۵

فدراسیون جهانی کوراش اعلام کرد میزبانی مسابقات جهانی کوراش در شهر خرم‌آباد در جمع برگزیده‌های میزبانی های جهانی سال 2015 قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در پی میزبانی مسابقات جهانی کوراش که در شهر خرم‌آباد برگزار شد، از سوی فدراسیون جهانی کوراش این مسابقات به عنوان یکی از بهترین میزبانی‌های مسابقات جهانی کوراش در سال 2015 انتخاب شد.

رشیدخدابخش سرپرست فدراسیون جودو و کوراش نیز طی پیامی این افتخار را به خانواده جودو و کوراش کشور تبریک گفته و از زحمات جناب آقای نصیرنژاد در خصوص پیشنهاد ایران به عنوان برگزیده بهترین برگزار کننده مسابقات کوراش سال ۲۰۱۵ به فدراسیون جهانی کوراش و پیگیری این انتخاب، تقدیر و تشکر کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است، مردم خرم آباد برای برگزاری و میزبانی مسابقات جهانی کوراش سنگ تمام گذاشتند و مسئولان استان نیز از چند ماه پیش از آغاز رقابت‌های جهانی کوراش برای این رویداد تدارکات لازم را اندیشدند.

حال سوال اینجاست که در برهه زمانی که به دلیل ورود یک تماشاگر به داخل زمین مسابقات، حجم سنگین انتقادات ناروا از سوی رییس سابق فدراسیون جودو و کوراش و بسیاری از رسانه های کشوری به میزبانی مردم لرستان صورت گرفت.

ولی هم اکنون که از سوی فدارسیون جهانی کوراش، میزبانی مردم خرم آباد و برگزاری مسابقات جهانی کوراش به عنوان بهترین میزبانی سال 2015 صورت گرفته است، سرپرست فدراسیون جودو کوراش کشور، با فراموش کردن زحمات و تلاش های مردم و مسئولان لرستان،  فقط از آقای نصیر نژاد تقدیر کرده است.

مسابقات و مجمع جهانی کوراش آبان ماه سال جاری با حضور 41 کشور جهان به میزبانی شهر خرم آباد برگزار شد، که در آن شرکت کنندگان و مهممانان خارجی و داخلی با تشریفات مطلوب و اسکان در بهترین مراکز اقامتی شهر خرم  آباد به دلایلی این میزبانی در رسانه های مختلف بسیار بد انعکاس داده شد که با موجی از انتقادات مسئولان استان و رسانه های بومی استان روبرو شد.

حال این که فدارسیون جهانی کوراش مسابقات جهانی کوراش که به میزبانی خرم آباد برگزار شد را به عنوان بهترین میزبانی سال 2015 خود انتخاب کرده است و سرپرست فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در اقدامی  و طی پیام کوتاه که وب سایت فدراسیون آن را منتشر کرده است، از تلاش لرستان ها حتی نامی نبرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز